Nokia N79 (GTA SA)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

harun22

Üye
    Konu Sahibi
Nokia N79 (GTA SA)
Arkadaşlar gta sa için kendi tasarladığım n79 telefonu sizin için upload ediyorum
Link:


Önce Gta garage mod manageri pc'nize kurun sonra çalıştırın sol taraftan 'weapons' seçin. altta arama yerine 'cellphone' yazın sonra resmin üzerinde sağ tıklatın ikinci butonu tıklatın rardan çıkan 'dff' ve 'txd' dosyalarını upload edin ve okeyleyin işlem bitmiştir.

İlgilenenler için...

--------------- Ekleme ---------------

Link:
 
Tepkiler: ozgenbjk ve abdullahaytekin

gvz123

Üye
bu linkten kendin indirmeyi bi denesene!
 
Kafamı buluosun arkadasım sen yha bide bir sey mıs gibi anlatmıs bizde okuoruz oldu gta yı calıstırırsın n79 da
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...