sakalsiz
Üye
Nokia N73 windows media player 11 eşitleme sorunu
N73 telefonumu windows media playerla eşitlemek istiyorum eşitlemek için telefonu usb kablo ile bağladığımda "ortam yürütücüsü" seçeneğini seçiyorum ve telefon "hatsız moda" geçiyor bana sorarak, onay veriyorum ve bilgisayarımda "yeni donanım bulundu" baloncuğu beliriyor ve gerekli yükleme işlemi internete bağlanmadan "otomatik olarak kur" seçeneği ile kuruluyo işlem sonlanıyo "son"u tıklıyorum hemen ardından "yeni donanım bulundu" baloncuğu çıkıyo aynı işlemi defalarca yaptım herdefasında aynı sonuçla karşılaştım "yeni donanım buldu" dediğinde "iptal"i tıkladığımda "windows media player yeni aygıt tanımladı düzgün çalışabilmesi için bilgisayarınızın yeniden başlatılması gerekiyor" gibisinden bi pencere geliyo yeniden başlattığımda fiyasko tekrar başa dönüyorum aynı bilgisayarda N95 8gb telefonumuda bağlıyorum sorunsuzca eşitleniyo kablo driverlerini yükledim nokia pc suitenin en son sürümü yüklü N73ün en son versiyonu yüklü ama bir türlü eşitleyemedim lütfen yardımcı olun...
şimdiden yardılar için çok teşekkür ederim
şimdi biliyorum bir çok arkadaş nie eşitlemekle uğraşıyosun müzikleri direk hafıza kartına atsana gibisinden cevaplar verecek ama benim derdim başka ve ben bunu yapmak zorundayım
şimdiden yardılar için çok teşekkür ederim
şimdi biliyorum bir çok arkadaş nie eşitlemekle uğraşıyosun müzikleri direk hafıza kartına atsana gibisinden cevaplar verecek ama benim derdim başka ve ben bunu yapmak zorundayım
