[Nokia] Mobile Paint v1.02(0) S^1/S^3 Unsigned Türkçe - MaxiPDA

Sponsorlu Bağlantılar

noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
[Nokia] Mobile Paint v1.02(0) S^1/S^3 Unsigned Türkçe - MaxiPDA
[Nokia] Mobile Paint v1.02(0) S60v5-S^3 Unsigned TR - MaxiPDA [noss_bar]

Resim çizme uygulamasıdır. Basit bir paint. can sıkıntısında iyi gelir. :)



Türkçeleştirmesi tamamen bana aittir. (noss_bar)

Hata veya Eksik görürseniz pm atın...!

En yakın zamanda düzenleyip güncelleyebilirim.

Teşekkür için beğenmeniz yeter...​
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: manisaturgutlu123, tupac05, mkarahanlı ve 7 diğerleri


marist

marist

Üye
TşkLer Levent Aßi.
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
rica ederim güle güle kullan
 
SHS

SHS

Üye
v3 te çalışaydı iyidi, eline sağlık:)
 
u_cosar

u_cosar

Üye
Teşekküler
 
fatih54102

fatih54102

Üye
s3 yazmışlar. Nokia kapasitif ekranlar için kalem vermiyor ki.
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
elle yap sende

---------- Eklendi @ 02:00:18 ---------- Yazıldı @ 02:00:03 ----------

elle yap sende :)
 
tempestshine

tempestshine

Üye
c6-01 sorunsuz çalıştı :tşk:
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:rica:
 
JBelieber

JBelieber

Üye
Çok teşekkürler :)
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
rica ederim
 
'Sefer

'Sefer

Üye
can sıkıntısına iyi gider :D
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:yuru
 
Bozkurt_28

Bozkurt_28

Üye
teşekkür
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:rica:
 

by*cambaz

Üye
teşekkürler
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:rica:
 
Mavi2580

Mavi2580

Üye
emeğine sağlık :)
 
noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:rica:
 
Malamadrı

Malamadrı

Üye
:tşk:
 


Üst Alt