Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Benim 820mden daha güzel ya 1gb ram falan olsa onu alırdım
skynet
Üye
Video için
respection123
Üye
Video İçin Teşekürler
ÖEY
Üye
OhMyDrogba
Üye
o telefonu o hale getirenler utansın !!1!
ÖEY
Üye
Öyle deme ben çok dikkatli kullanırım. Resmen kılımdır telefon konusunda ama ben bile düşürdüm elimden ve şu anda serviste kasa değişimini bekliyorum Düşerken resmen hem kendi hem de telefonun hayatını film şeridi gibi izledim desem yeridir
Öyle deme ben çok dikkatli kullanırım. Resmen kılımdır telefon konusunda ama ben bile düşürdüm elimden ve şu anda serviste kasa değişimini bekliyorum Düşerken resmen hem kendi hem de telefonun hayatını film şeridi gibi izledim desem yeridir
bir şey sorabilir miyim? Bende bir kaç kere düşürdüm köşesi çizildi birde ekranın sensör çevresi son olaraktan 820 nin kamera kısmı bildiğiniz gibi bir yere koyduğunuzda sürttürürseniz kolayca çiziliyor kısaca kasa değişimi istesem yaparlar mı
Öyle deme ben çok dikkatli kullanırım. Resmen kılımdır telefon konusunda ama ben bile düşürdüm elimden ve şu anda serviste kasa değişimini bekliyorum Düşerken resmen hem kendi hem de telefonun hayatını film şeridi gibi izledim desem yeridir