Telefon Tavsiyesi Nokia Lumia 620 mi? Sony Xperia u mu?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ıscantherIrun

Üye
    Konu Sahibi
Nokia Lumia 620 mi? Sony Xperia u mu?
Arkadaslar sizce hangisi? Ikiside benzer ozelliklere sahip sadece islemciler farkli. U nun su alt tarafi cok hos. Yardimci olan herkese tesekkurler.
 


Xelord

Xelord

Üye
U'nun hafızası yetmez.
 
Twitter Kuşu

Twitter Kuşu

Üye
Lumia 620
 
MrExpert

MrExpert

Üye
l620 daha iyi gibi :hmmm
 
fk555897

fk555897

Üye
Nokia Lumia 620 nin işletim sistemi stabil.
 
Mazlum Somer

Mazlum Somer

Üye
Tabiki L620 ..
 
Kerim.

Kerim.

Üye
620
 
anisti

anisti

Üye
bencede lumia 620
 
Türe

Türe

Üye
620
 

kurd-0

Üye
şu sistem stabil saçmalığını bırakın artık wpde bişey yapılamadığından stabil olsa nolur sanki android her saniye çöküyorda böyle bi izlenim oluşmuş xperia u ile yapabileceklerin sınırsız
 
Shorty Meeks

Shorty Meeks

Üye
mali 400 vs - adreno 320 olarak bakarsak lumia 620 ama wp8 hala tam oturmuş bir sistem değil android alman daha iyi olur.Ben hiç android sevmem ama xperia u ya özel bi ilgim var.
 
Twitter Kuşu

Twitter Kuşu

Üye
Windows Phone işletim sistemi bence yine azda olsa rayına yavaş yavaş oturmaya başladı.Fakat uygulama ve oyunlarda bi gelişme sabır ve önümüzdeki zaman çerçevesinde artar.
 
ANIL

ANIL

Admin
Lumia 620 daha iyi bir tercih olur bence. Android şuan mağaza bakımından daha zengin fakat Xperia U'nun hafızası 4gb ve micro sd girişi yok. Yükleyeceğin uygulamalar kısıtla olacaktır. Lumia 620'nin dahili hafızası 8 gb ve micro sd desteği var. Windows Phone her geçen gün gelişmeye devam ediyor. Karar senin.
 

kurd-0

Üye
Lumia 620 daha iyi bir tercih olur bence. Android şuan mağaza bakımından daha zengin fakat Xperia U'nun hafızası 4gb ve micro sd girişi yok. Yükleyeceğin uygulamalar kısıtla olacaktır. Lumia 620'nin dahili hafızası 8 gb ve micro sd desteği var. Windows Phone her geçen gün gelişmeye devam ediyor. Karar senin.
sence 0dan başlayan bi sistem mi yoksa oturmuş ve çok hızlı gelişen bi sistem mi?
 
süper nova

süper nova

Üye
android ve nokia karşılaştırmalarında herkesin nokia yı tercih ettiğini görmek de nasip oldu bize. :ehe bu ve bu segmentteki bütün karşılaştırmalarda lumia kazanır diyorum ve çekip gidiyorum buradan. :ehe
 

ıscantherIrun

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaslar uygulamalar sikinti degil facebook varsa yeter. Sadece oyun oynarim oda olursa olmazsada cok onemli degil. Herkes lumia diyor ama lumia wp9 u almayacak ama u jb guncellemesi alacak.
 
KordonCeLiL-dG-

KordonCeLiL-dG-

Üye
Wp gelisiyor ilk androidde uygula bakimindan az di ama simdi bir suru uygulama varki wp de oyle olacak bu karsilasmada lumia alir gibi xperia u iyi bi tel fakat hafiza sıkıntı
 

ıscantherIrun

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaslar benim icin uygulama cok onemli degil facebook ile viber veya tango olsa yeter oyun oynarim ama oda olmazsada olur.
 
Kerim.

Kerim.

Üye
android ve nokia karşılaştırmalarında herkesin nokia yı tercih ettiğini görmek de nasip oldu bize. :ehe bu ve bu segmentteki bütün karşılaştırmalarda lumia kazanır diyorum ve çekip gidiyorum buradan. :ehe

:zzz:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt