Haber Nokia Katlanabilir Batarya Patenti Aldı.

    Konu Sahibi
Nokia Katlanabilir Batarya Patenti Aldı.
Nokia katlanabilen batarya ile yine dikkatleri üzerine çekmeyi başardı.

Nokia almış olduğu bu patent, kullanıcıları için gerçekten büyük önem taşıyor. Bu bataryayı, diğer telefon bataryalarından ayıran özelliği ise esnek bir yapıya sahip olmasıdır.

Katlanabilen bataryanın hiç şüphesiz artısı daha az yer kaplaması olacak; zira katlanarak küçülen batarya telefonun diğer donanımlarına da yer sağlayacağından farklı ekipmanlar da cihaza entegre edilebilecek.

LG G Flex ve Samsung Galaxy Round gibi kıvrımlı akıllı telefonların ileride yaygınlaşacağı göz önüne alındığında, Nokia'nın katlanmış bataryalı akıllı telefonunun bu alanda devrim yaratacak potansiyele sahip olduğu söylenebilir.
 
Yönetici tarafından düzenlendi:
Tepkiler: GDDR5, Invoke, RetaXter ve 4 diğerleri

ozakin70

Üye
Adam bildigin dürüm yapmis bataryayi
 
Tepkiler: meg1ddo, H.TOGAN, -Börteçine- ve 1 kişi daha
Bir kaç seneye kalmaz telefon piyasası evrim geçirir
 
Haber için teşekkürler.
 
Tepkiler: Alo_Azrail ve Silinen Üye 2480407
bu batarya ile akıllı saat yapması gbi bi ihtimal var mı nokia nın?
olursa gayet güzel olacak
 

0MG90

Üye
Kesin saat içindir. Bekleyelim bakalım
 
Nokia mobil sektöre belki bu kısımdan başlamalı
 
Sırf bu patentin ihlali yüzünden patentin parasını bile çıkarabilir
 
Nokia saat ve daha yüksek batarya habercisi olabilir.2-3 yıl sonra teknoloji nerede olacak,göreceğiz

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 

2en

Üye
Nokia nın gelişmesi imkansız gibi geliyor şuan Android ve İos un gerisinde kaldı hatta blackberry nin işlemcisinden bile geri kaldı artık ne yaparsa yapsın android ios kadar yükselecegini sanmıyorum şahsen
 

Emre

Üye
Nokia nın gelişmesi imkansız gibi geliyor şuan Android ve İos un gerisinde kaldı hatta blackberry nin işlemcisinden bile geri kaldı artık ne yaparsa yapsın android ios kadar yükselecegini sanmıyorum şahsen
nokia android geçti wp 8 ios geçer gibi
 
Nokia nın gelişmesi imkansız gibi geliyor şuan Android ve İos un gerisinde kaldı hatta blackberry nin işlemcisinden bile geri kaldı artık ne yaparsa yapsın android ios kadar yükselecegini sanmıyorum şahsen

Yanılıyorsunuz. Windows Phone ekosistemi, Blackberry'nin pazar payını geçeli yaklaşık 9 ay oldu. Şuan 3. Büyük platform. Ayrıca IOS ile pazar payları da birbirine yakın. Uzmanlar 2 sene içerisinde 2.lik koltuğuna geçeceğini söylüyorlar. Ayrıca Nokia Lumia 920 çıktığından beri ilk defa her çeyrekte kar ediyor. Buda kalkındığının göstergesi.
 
Tepkiler: Burak Altun

0MG90

Üye
iOS u tahtından kimse kaldıramaz
Konu bu değil arkadaşlar
 

0MG90

Üye
Konu bu değil arkadaşım