Bay H
Üye
-
Konu Sahibi
-
Profesyonel ayarlara sahip Nokia Kamerayı da beğenmiyorsunuz ya helal olsun size.
L920 Nokia Kamera ile yeni çektiğim iki resmi paylaşayım istedim.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
Otomatik ayar dışında 10 numara program. Uzak Çekimlerde de çok iyi işler çıkartıyor. Mühim olan otomatik ayarlarda çekebilmek ama haklısınız o konuda. Her an insan ayar yapamaz. 1520de başarılı işler çıkartıyor otomatik ayarlar ama.yakın cekımlere dıyecek laf yokda uzak cekımler ıyı degıl
Bir resmi çekicez diye illa özel ayarlara girmemiz mi gerekiyor yani?Nokıa'nın şuanlık csll hocanında dediği gibi bas-çek denilen şekilde çekilen fotoğraflar istenilen sonucu vermiyor.Zoom yapılıncada görüntü bozuluyor bunada çare bulunması gerekiyor mesela.Ama tabikide o özelliklerin verilmesi kullanım kolaylığı gayet iyi ama çoğu kişi onları kullanmıyor hocam ve bazıları ise eminim ki hiç umursamıyor onların olup olmadığını o yüzden Nokıa kamerada şu işi düzeltmesi gerekiyor bir an önce reklam yapacağınaElinizde akıllı telefon var. İnanın Nokia kameranın menüsü çok basit. Elinizdeki telefonun diğer ayarlarını yapabilen herkes kamerayı da rahat kullanır.
MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
Amber güncellemesi yüklüyken Nokia Camera uygulamasını indirdiğimizde,uygulamanın altındaki notta en iyi sonuçlar için Lumia Black güncellemesi gerekir yazıyodu,sonra black güncellemesi geldi biraz düzelme oldu şimdide daha iyi sonuçlar için CYAN güncellemesi bekleniyor,ya var ya bu kadar saçmalık olmaz,kamera da bile işini tam yapamıyo
Şöyle bir şey var ki her telefon firması güncelleme yayınladığında kamera iyileştirmesi içerir. Güncellemenin özelliklerini okuduğunuzda hepsinde yazar, çok normal yani böyle bir şey. Hatta her güncellemede iyiye gitmesi iyidir çünkü dijital kameralar hiç bir zaman gerçek görüntü vermez. Teknoloji de hep ilerlediği için güncellemeler iyidir.Amber güncellemesi yüklüyken Nokia Camera uygulamasını indirdiğimizde,uygulamanın altındaki notta en iyi sonuçlar için Lumia Black güncellemesi gerekir yazıyodu,sonra black güncellemesi geldi biraz düzelme oldu şimdide daha iyi sonuçlar için CYAN güncellemesi bekleniyor,ya var ya bu kadar saçmalık olmaz,kamera da bile işini tam yapamıyo
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?