Öneri Nokia İnternet Radyo

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Server derken yayini nokia vermiyordu link var linki acip istasyona baglaniyorsun bu uygulamanin kulliyeti toplasan 1mb etmwz nokiaya serverden bahsetmussin guldurdun
Ayrica symbian stabbil bi isletim sistemi acik kaynakli olmadigi icin vazgecildi
Stabil dediğinin tarayıcısında işkence görüyorsun, menüde dahi kasmalar yapıyor bada ile karşılaştırdığında dahi zayıf kalıyor Ha bana göre en büyük artısı kişiselleştirilebilirlik.
Linkten dahi yayın yapılsa bunun bir maliyet fonksiyonu vardır firmaya.
Yerine ikame edilen windows phone açık kaynaklı? Görüşlerine çoğunlukla katılıyorum. Lakin stabilite hususu hemen her kullanıcının beklentisi. Bir android telefona istediğin kadar yüksek donanım koy yine de takılmaları yaşarsın. Ki rakipleri ios ve wp ile kıyasladığında bunu net görürsün. Bunun en büyük sebebi apple ve microsoftun geçmişten gelen yazılım konusunda birikim ve tecrübeleri. Google bu işte yeni sayılır elbet yakalarlar bir gün o stabiliteyi. Kişiselleştirmek de herkese göre değişir. Eskiden çok önem verirdim, c7 telefonumuda bu yüzden almıştım(bendeki bu durum panasonic gd90a kadar gider) ama şu an işimi en hızlı gören, mail uygulamaları ve tarayıcısı iyi olan, bir iki oyunda kasmadan oynayabileceğim telefondan fazlasına ihtiyaç duymuyorum
 
dostum halen gereksiz ifadeler kullanıyorsun stabil demek tarayıcı demek degildir genelde donanım yazılım uyumuna diyoruz biz bunu ama yeni bi ifade getirdin helal olsun
telefon cökme yüzdesiyle genelde stabiite bulunuyor ama genel anlamda tekrar edim yazılım donanım
ayrıca maliyeti var dediğin şeyde tekrar güldürdün
sen online radioda bi linke tıklayınca linkin külliyeti nasıl olcak yayın veren radio internet paketi alıp baglananda sensin uygulama sadece aracıdır
nokianın kapatmasının tek sebebi var symbian kullanılmasını istemiyor
 
symbian stabildir, 10 numaradır. Hiçbir takılma ya da kasma yapmaz. Telefon donmaz ya da bir programı kullanırken atmaz. (sesli güldüm) Symbiandan açık kaynaklı olmadığı için vazgeçildi diyorsun yerine ikame edilen windows phone da kapalıdır.iosta öyledir, kullandığımız pclerdeki windows işletim sistemide kapalı kaynaktır. Herkes herşeyi bilmeyebilir, bilmemek değil öğrenmemek ayıp der atalar. Senin iyi ölçütün ile firmanın iyi ölçütü bir olmaz. + firma kendine maliyet ya da bedel faktörü olmayan bir şeyi sırf sınırlı sayıdaki symbian kullanıcısı bıraksın diye kaldırmaz. Zaten yeteri kadar antipati topladı.Bak bakalım forumlarda, teknoloji sitelerinde, dergilerde stabiliteyi çökme yüzdeleri bazında mı kullanıyorlar. Symbianın ölme sebepleri belli, bu forumda çokça da konuşuldu. Şurda diğer arkadaşlarla güzel güzel konuşuyor, tartışıyorduk. Üslubun doğru değil. Neyse konuyu uzatmanın manası yok olmuşa bitmişe elden birşey gelmez.
 

Silinen Üye 2381601

Kapalı Hesap
Suç elop da. Microsofta yalvardı resmen Nokia yı al diye!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...