Senin "o telegon gelecek" sözü farenin "O kedi buraya gelecek" sözünü hatırlattı.
Nokia çıksa da eski popülaritesini kazanacağını sanmıyorum.
bence çıkışına bağlı olacak
eğer ortamdaki pısırık elemanlar gibi düşük kalite cihazla giriş yaparsa toparlaması vakit alır üç yıl falan
ama kabadayılar gibi iyi bir cihazla çıkış yaparsa (o cihazı belli bölgelerde satsa bile) milletin dikkatini çeker
%80 ekran gövde oranlı taş gibi sağlam garanti2 gün (her türlü kullanıma) batarya ömrü olan bir cihaz çıkartsın işlemciyi fe yapabilirse grafen tabanlı bişey yapsın -ne bileyim anakartı falan grafen kullanarak yapsınlar silikondan daha kolay işlenip daha kolay bulunuyor-
o zaman millet değil bayilerin fabrikanın önünde sıraya girer
aklı varsa tabi zira böyle bir cihaz en aktif kullanıcıyı bile en az 4 yıl götürür.
ı