Haber Nokia(HMD) D1C AnTuTu'ya Yakalandı

Sponsorlu Bağlantılar

Nirvana92

Nirvana92

Üye
Android cihaz tutturmak nokia için çok zor değil bnce yeter ki tek amacı tutturmak olsun .
 


Cadillac34

Üye
o telefon gelecek :D
pek dert değil ama mwcyi boş geçerse ayıp olur o kadar bekledik onu boşvero kadar çıkacaz dediler yan çizerlerse millet hepten ayar olur
Senin "o telegon gelecek" sözü farenin "O kedi buraya gelecek" sözünü hatırlattı. :kop:

Nokia çıksa da eski popülaritesini kazanacağını sanmıyorum.
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Bu Kadar Yüksek Donanımlı Bİşey Çıkarmı Acaba Pek Zannetmiyorum Ama
 
Kaworu Nagisa

Kaworu Nagisa

Üye
Senin "o telegon gelecek" sözü farenin "O kedi buraya gelecek" sözünü hatırlattı. :kop:

Nokia çıksa da eski popülaritesini kazanacağını sanmıyorum.
bence çıkışına bağlı olacak
eğer ortamdaki pısırık elemanlar gibi düşük kalite cihazla giriş yaparsa toparlaması vakit alır üç yıl falan
ama kabadayılar gibi iyi bir cihazla çıkış yaparsa (o cihazı belli bölgelerde satsa bile) milletin dikkatini çeker
%80 ekran gövde oranlı taş gibi sağlam garanti2 gün (her türlü kullanıma) batarya ömrü olan bir cihaz çıkartsın işlemciyi fe yapabilirse grafen tabanlı bişey yapsın -ne bileyim anakartı falan grafen kullanarak yapsınlar silikondan daha kolay işlenip daha kolay bulunuyor-
o zaman millet değil bayilerin fabrikanın önünde sıraya girer
aklı varsa tabi zira böyle bir cihaz en aktif kullanıcıyı bile en az 4 yıl götürür.






ı
 
man20

man20

Üye
bence çıkışına bağlı olacak
eğer ortamdaki pısırık elemanlar gibi düşük kalite cihazla giriş yaparsa toparlaması vakit alır üç yıl falan
ama kabadayılar gibi iyi bir cihazla çıkış yaparsa (o cihazı belli bölgelerde satsa bile) milletin dikkatini çeker
%80 ekran gövde oranlı taş gibi sağlam garanti2 gün (her türlü kullanıma) batarya ömrü olan bir cihaz çıkartsın işlemciyi fe yapabilirse grafen tabanlı bişey yapsın -ne bileyim anakartı falan grafen kullanarak yapsınlar silikondan daha kolay işlenip daha kolay bulunuyor-
o zaman millet değil bayilerin fabrikanın önünde sıraya girer.
aklı varsa tabi zira böyle bir cihaz en aktif kullanıcıyı bile en az 4 yıl götürür.
Zaten 4 yıl götürdüğü için kimse yapmaz. Yoksa nasıl para kazanacaklar.
 


Üst Alt