kardeş ben yükleyemedim yükleniyor diyo sona geldiğinde yüklenemedi diyo nedenini anlayamadım yardımcı olursan sevinirim tşkler
eline emeğine sağlık dostum güzel çalışma
teşekkürler uygun![]()
mailler otamatikmi geliyor yoksa sadece programı acınca ordanmı görüyoruz![]()
kontör ne kadar gidiyor
ozaman kullanmıyorum paket falan yok çünkü sağol kardeşim iyiki aktif etmedim![]()
