e75 değilde e52 yi kapsamlı bir şekilde inceledim. ben e75 ile e52 arasında kaldım kardeş e52 ye yakınım bunun nedenide şarjı en uzun en fuzuli kullanımlarda bile 5günden önce bitmiyor.eğer sende benim gibi günde en az 100-200 arasında mesaj atıyorsan e75 in şarjı 2 günde biter e52 çok daha avantaj sağlıyor ama klavye konusuna gelirsek işte şuan gidip e52 almamamın tek sebebi bu diyorum karar senin ama... samsung telefonlara karşı benim ve dünyanın genel bir ön yargısı var ben senin yerinde olsam bu önyargıya kulak veririm