nokia e75 mi samsung omnia i900 gold edition mi ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
AnLaR

AnLaR

Üye
    Konu Sahibi
nokia e75 mi samsung omnia i900 gold edition mi ?
başlıkta belirttiğim gibi arkadaşlar yorumlarınızı alabilirmiyim ?
fiyat,performance ve şekil açısından değerlendirin lütfen:islik:islik
 


futbol123

futbol123

Üye
i900 daha iyi işlemci hızı 624mhz işlemci hızı var..
 

onur9366

Üye
e75 değilde e52 yi kapsamlı bir şekilde inceledim. ben e75 ile e52 arasında kaldım kardeş e52 ye yakınım bunun nedenide şarjı en uzun en fuzuli kullanımlarda bile 5günden önce bitmiyor.eğer sende benim gibi günde en az 100-200 arasında mesaj atıyorsan e75 in şarjı 2 günde biter e52 çok daha avantaj sağlıyor ama klavye konusuna gelirsek işte şuan gidip e52 almamamın tek sebebi bu diyorum karar senin ama... samsung telefonlara karşı benim ve dünyanın genel bir ön yargısı var ben senin yerinde olsam bu önyargıya kulak veririm
 
AnLaR

AnLaR

Üye
    Konu Sahibi
nokia ve samsung aynı telefonu yapsa nokia 800 lira samsung 400 lira oluyo ama nokianın servisleri ve adı var. kararsızım açıkcası :s
 

onur9366

Üye
ya aslında nokia telefon 2 yıl gidiyor samsung telefon 1 yıl gidiyor dediğin mantığa göre 200tl daha fazla verip 1-2 yıl daha fazla kullanırsın telefonu birde nokianın 2.el piyasası daha güçlü. ben e52de kararımı kıldım benimde 3 seçeneğim vardı c6 e52 e75 şarjı en uzun giden e52 kamerası en iyi c6 e75in şarjı günlük bitiyor birde bunu belirteyim e75 ile e52 şarj ve klavye açısından farklı sadece bence e52 al kardeş ilerde bana dua edeceksin şuan hepsiburadadan fiyatını takip ediyorum e52 nin fiyat biraz daha düşsün hemen siparişimi vereceğim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt