Nokia E72 kullanıyorum. 3G Modunda Ulaşılamıyor..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Nokia E72 kullanıyorum. 3G Modunda Ulaşılamıyor..
ben de bir yıldır E72 kullanıyorum. hersey iyi güzel, mutlu mesut yaşarken 10 gündür bana kafayı yedirtmek üzere. aktif olarak 3G kullanıyorum. fakat 10 gündür telefon 3G modundayken ulaşılamıyor. Gsm moduna alıyorum hersey normal. 3G moduna alınca sadece birkaç saat idare ediyor ve sonrasında tekrar ulaşılamıyor. telefon açık çekiyor 3G den internete bağlanıyorum. fakat herhangi biri beni aradığında ulaşamıyor. Av.a müşteri hizmetlerini aradım çözemediler. yeni simkart aldım yine de sorun devam ediyor. yardımcı olursanız çok sevineceğim. teşekkürler şimdiden.
 
hocam o sorun bende de oluyordu genel bi sorun galiba bende sinir olmuştum bnm hattım turkcelldi arayıp sormadım gsm moduna alıp kullanmaya başladım kafam rahat görüntülü görüşme yapmıyorsanız kapatın derim
 
    Konu Sahibi
tskler fakat boyutu yusek mail falan atmam gerekiyor. o sebeple onemli
 
    Konu Sahibi
sanırım aynı problemi yaşayan yok
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...