Telefonumla garip garip fantezilerim oluyor (
) Mesela, şu an aklımda, bir yere gidip; E7'nin klavyesini açıp, HDMI Kablosu ile HD TV'ye bağlayıp üstüne bir de Mouse'u bağlayıp hava atmak; veya bir sunum yaparken E7'yi AV Konektör ile projeksiyon makinesine veya HDMI çıkışı ile büyük ekrana bağlayıp, USB Flash'ımı takıp sunumu Picsel Smart Office ile açmak onu da millete göstermek; hatta üzerine el hareketlerini gören bir sensör de eklerim ben, daha da iyi olur. Sonra HDMI çıkışını alıp, Asphalt 6 veya Sims 3'ü HD TV'mde oynamak; veya partiye gittiğimde çılgın HD bir videoyu HDMI ile açmak, üzerine bir de Bluetooth ile Nokia Play 360'ta istediğim müziği çalmak.
Büyük ihtimalle çoğu insan benim bu "fantezilerimi" yapmayacaktır.