Nokia E7 mi yoksa Nokia N8 mi?

Del Rey

Üye
    Konu Sahibi
Nokia E7 mi yoksa Nokia N8 mi?
Merhabalar,

Yeni bir Symbian cihaz alacağım, Symbian alacağım (Android, MeeGo veya iOS önermeyin çünkü Symbian Türkiye'yi devam ettirmem gerek) ve E7 ile N8 arasında kaldım.

Bu telefonları niçin seçtim:
  • İkisi de multimedyada başarılı,
  • HDMI ve USB OTG gibi birçok ekstra özellik var ve bunlar bana zorunlu
  • Nokia (:P)
  • GPU'ları bana yeterli düzeyde (telefonda fazla oyun oynamıyorum)
Nokia E7'nin QWERTY klavyesi ve büyük 4" ClearBlack Amoled ekranı dikkatimi çekiyor, Nokia N8'inse 12 MP Carl Zeiss muhteşem kamerası.

Evet, hangisi?
 
kardeş ikiside birbirine denk telefon ama e7 daha üst model gibi tabi kullanıcı yorumlarına bak gene sağlamsa e 7 olabilir ama n8 kullanıcısı olarak sırf kamera ve sağlamlığı adına n8 i öneririm...
 

Del Rey

Üye
    Konu Sahibi
kardeş ikiside birbirine denk telefon ama e7 daha üst model gibi tabi kullanıcı yorumlarına bak gene sağlamsa e 7 olabilir ama n8 kullanıcısı olarak sırf kamera ve sağlamlığı adına n8 i öneririm...

İkisinin de Alüminyum kasası çizilmez kaplama.
 

pRime.

Üye
her ne kadar bazıları karşı çıkacak olsa da ikisi de birbirine çok benzeyen telefonlar. E7, N8'in büyütülmüş hali gibi. E7'nin çok güzel bir klavyesi var fakat kamerası daha kötü, ekranı büyük fakat bu sefer de pikseller göze batıyor. E7'nin avantaları klavye ve cbd amoled. N8'in avantajları 12mp'lik dünyanın en iyi cep kamerası ve fm verici olması. bu ikisi arasında sana önerim Nokia N8'dir fakat bu ikisini almak yerine Nokia 701'e bakmanı öneririm hem daha güçlü bir cihaz, hem belle yüklü olarak geliyor, hem de carla gibi bir büyük güncelleme daha alacak. symbian türkiye'yi daha uzun süre devam ettirirsin hem.
 
Tabiki E7.İşletim sistemi Symbian olmasa da Android olsa dadından yinmezdi
 

Del Rey

Üye
    Konu Sahibi

Nokia 701 düşünmüyorum. Multimedya telefonu veya iş telefonu almak istiyorum. En uygunu Nokia N8 ve E7. Ben Donna lı ilk Symbian cihaza kadar bekleyeceğim.
 

pRime.

Üye
Nokia 701 düşünmüyorum. Multimedya telefonu veya iş telefonu almak istiyorum. En uygunu Nokia N8 ve E7. Ben Donna lı ilk Symbian cihaza kadar bekleyeceğim.
Peki ozaman N8 diyorum fakat bence yine de 701'i düşünmelisin multimedia olarak zaten aynı işi görüyor. Mesele hdmi çıkışıysa ozaman bişey diyemem ama.
 

Del Rey

Üye
    Konu Sahibi

Peki ozaman N8 diyorum fakat bence yine de 701'i düşünmelisin multimedia olarak zaten aynı işi görüyor. Mesele hdmi çıkışıysa ozaman bişey diyemem ama.

Telefonumla garip garip fantezilerim oluyor () Mesela, şu an aklımda, bir yere gidip; E7'nin klavyesini açıp, HDMI Kablosu ile HD TV'ye bağlayıp üstüne bir de Mouse'u bağlayıp hava atmak; veya bir sunum yaparken E7'yi AV Konektör ile projeksiyon makinesine veya HDMI çıkışı ile büyük ekrana bağlayıp, USB Flash'ımı takıp sunumu Picsel Smart Office ile açmak onu da millete göstermek; hatta üzerine el hareketlerini gören bir sensör de eklerim ben, daha da iyi olur. Sonra HDMI çıkışını alıp, Asphalt 6 veya Sims 3'ü HD TV'mde oynamak; veya partiye gittiğimde çılgın HD bir videoyu HDMI ile açmak, üzerine bir de Bluetooth ile Nokia Play 360'ta istediğim müziği çalmak.

Büyük ihtimalle çoğu insan benim bu "fantezilerimi" yapmayacaktır.
 

pRime.

Üye

Anladım kardeşim sen gönlünü E7'ye kaptırmışsın ama seni caydırmak için son bir söz daha: aynısını N8'le de yaparsın, üstelik N8'le çok daha kaliteli fotoğraflar ve videolar çekersin.


----------Eklendi @ 21:46:20 ---------- Yazıldı @ 21:41:09 ----------

He ayrıca N8'e belle var.
 

Del Rey

Üye
    Konu Sahibi

E7'de ise QWERTY klavye ve daha iyi ve daha büyük ekran var.

Nokia E7'ye de Symbian Belle güncellemesi yayınlanacak bu arada, yalnızca N8'e değil ki :/
 

tikiboys

Üye
Bencede N8 almanı tercih ederim
 
e7 nin piksel sayıları n8 e göre az n8 daha iyi gösteriyor
 

pRime.

Üye
E7'de ise QWERTY klavye ve daha iyi ve daha büyük ekran var.

Nokia E7'ye de Symbian Belle güncellemesi yayınlanacak bu arada, yalnızca N8'e değil ki :/

Biliyorum yahu n8 alırsan belle güncellemesi gelmeden belle kullanırsın demeye çalıştım ama anlatamadım derdimi sanırım. E7'nin ekranı güzel ama pikseller az kalıyor 4 inç ekrana.
 

Del Rey

Üye
    Konu Sahibi


Biliyorum yahu n8 alırsan belle güncellemesi gelmeden belle kullanırsın demeye çalıştım ama anlatamadım derdimi sanırım. E7'nin ekranı güzel ama pikseller az kalıyor 4 inç ekrana.

Evet, sorunu o. PPI derecesi çok düşük kalmış. Yine de pikseller insanın gözüne batacak cinsten değil. N8 daha net görüntü veriyor, o ayrı. Of ya karasız kaldım >:l
 

qeda08

Üye
kardeş şuan yazdğm tel nokia e7 çok kral tel pişman dğlim mükemel ötesi tel ekran büyük olması awantaj sağlyor aslnda hd oyun ws.fonksynları mewcut klawye ayrı bi qzl ztn n8 kamerası yüksek ama bnce e7nin yerni tutamaz yne de sen blirsn
 
şu yazdınız cumlelerde belle ve donna flan oyle şeyler gecyor,nedir onlar
 

Del Rey

Üye
    Konu Sahibi
şu yazdınız cumlelerde belle ve donna flan oyle şeyler gecyor,nedir onlar

Symbian Belle -> E7, N8, C7, C6-01, E6, X7 cihazlarına gelecek bir güncelleme
Symbian Carla -> 1 GHz ve üstü cihazlara gelecek güncelleme
Symbian Donna -> Çift Çekirdekli Symbian cihazlara gelecke bir güncelleme