Telefon Tavsiyesi Nokia E7 Mi Nokia N8 Mi?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
bende hic samsung kullanmamistim androiddende anlamazdim yavas yavas cozdum

hangi nokia telefon olsun elime aldığım zaman en fazla 1 saat içinde telefonun içini dışını A'dan Z'ye bilirim ama gel gör ki samsung gibi bi cihaz karışık olacağı kesin android dersen hakeza ama üstesinden gelirim inşallah

---------- Eklendi @ 21:41:19 ---------- Yazıldı @ 21:39:19 ----------

bakalım bekleyecez biraz ama bi kaç günden bu telefonu aldığım telefoncuya gidip bi bakayım varsa bi güzellik düşüncez ne yapalım
 

klongs

Üye

gelirsin samsungtaki android en kolayi mesela androidde hack gibi root var samsungta 5 dk suruyor htc de bootloader kilidi var root icin 1saat ugrasman gerekiyor
 
gelirsin samsungtaki android en kolayi mesela androidde hack gibi root var samsungta 5 dk suruyor htc de bootloader kilidi var root icin 1saat ugrasman gerekiyor

walla kardeş root falan nedir hiç bilmiyorum yaaa bu sII 'yi alırsam ve hackleyemezsem olmaz yani hack için pc gerekiyo mu?
 

klongs

Üye
symbiandaki sertifika derdi yok uygulamalari rootsuz yuklersin bazi ozel uygulamalar istiyor root istiyor onlarda cok az
 
symbiandaki sertifika derdi yok uygulamalari rootsuz yuklersin bazi ozel uygulamalar istiyor root istiyor onlarda cok az

zaten symbian da ben sertifika ile uğraşmıyordum baktım hata mı verdi hemen çakıyordum hack'i ama samsung'u bilemem inşallah pc istemez bende pc yok yani
 
tabi belle çıktı ertesi gün forumda symbian yine hacklendi

http://www.maxicep.com/symbian-3-si...klendi-belle-anna-s-3-s60v5-s60v3-548914.html

nokia'nın kanser edici cinsten problemleri var pda işinde rakipleri onu geçti aynı şey blackberry içinde geçerli kendi os unu yapan şirketlerden sadece Apple iş görür

ama sana tavsiye git telefoncuya bir c7 al normal günlerde onu kullan kavgaya giderken n8 al kaldırım kenarındaki taşlar gibi (şaka)
 
yok gardaş E7m de parke gibi maaşallah hele plastik korumasıyla daş daş / ama göynüm SII diyo
 
Nokia kalitedir her zaman 2003 model 5210 sorunsuz çalışıyor hiç tamir görmedi düşün yani arada nostalji yapıyorum
 
tercih meselesi bence bulutlu havada uçmak doğru birşey değil mecazi anlamda ne demek istediğimi anlamışsındır...
 
walla 5 yıllık nokia aşkına son verme zamanım geldi bunu en iyi E7'de anladım sabahtan beri bin oldu sürekli donuyo kendini resetliyo bi samsung'un tadına bakmam gerek baktım olmuyo tekrar nokia'ya dönüş ama şu an için uçaklarımız rötarlı hareket edicek o yüzden biraz daha samsung için beklemek gerek
 

dRaJ3N

Üye
    Konu Sahibi
manavgata çabuk gitmez anca antalyada olur.
Bir diyeride hayırlı olsun yeni telefonunuz ama elinizden geldikçe ordaki telefonculara telefon satmayın,en iyisine bile 300-350 verirler.


Haklısın Bu Konuda. Herkes Para Avcısı Olmuş Ne Demeli Bilmem Valla. İlahi Adalet. Çıkar Elbet Birgün Acısı

Hırsızlık Haram Para ; Acı Biber Gibidir. Tatlı Tatlı Yemesi Olanın Acı Acı Çıkarması Olur. Boşver Allah Büyük

---------- Eklendi @ 00:46:57 ---------- Yazıldı @ 00:45:46 ----------



Teşekkür Ederim Kardeşim Allah Razı Olsun
 

Öyle gün gelir acısı çıkar ama onlar acımıyor işte.
Antalyada bile öyle telefoncular yok onlar deyerinden alıyor
Bir kaç kere başımdan geçti,manavgatta telefonun en iyisini en güzelini bile telefonculara satamya çalışsam 300-350 olur diyyorlar ama 100 tl ye bile alınan telefonu 500-600 tl ye satıyorlar düşün yani.
Antalyada da deyeri neyse ondan alıyorlar.
Paraya sıkışıpta orada telefonculara satılacak bir yer değil.
Ama tabi bunları benden daha iyi biliyorsundur
Tekrardan güle güle kullanın hayırlı olsun.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...