Nokia E7 Belle Weather Widget Sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cortex47

Üye
    Konu Sahibi
Nokia E7 Belle Weather Widget Sorunu
Merhaba arkadaşlar. Bu belle'deki weather widget'ım sürekli beykoz'u gösteriyor. Üzerine tıklayınca web uygulamasını açıyor, oradan sarıyeri seçiyorum, kapattığımda widget beykozu göstermeye devam ediyor. Nasıl sarıyer kalmasını sağlayabilirim ki ben onun???
 
önce nokia hava durumunu ac bulundugun yerin hava durumunu alsin sonra widgeti ekle olur diye dusunuyorum
 

cortex47

Üye
    Konu Sahibi
Nokia hava durumu belle yükleyince gitti :S
 
dostum o zaman nokia haritalar 3.08.141i yeniden yuklemen gerekiyor ki hava durumu gelsin su an senin widget kafasina gore yer belirliyo bide konumlama yontemlerinde sadece gps olanlar aktif olsun wifi ile felan sorun cikariyo
 

cortex47

Üye
    Konu Sahibi
Nereden yüklicem ben onu? Telefondan olur mu? Bilgisayarïm yok çünkü :S
 

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
Nereden yüklicem ben onu? Telefondan olur mu? Bilgisayarïm yok çünkü :S


gerek yok ama hava durumu widget tekrar yuklemeyi dene

 
Tepkiler: cortex47
burda forumdan s^3 uygulamalar/harita.gps.navigasyon bolumunden yukle telefondan olur tabiki belle surumu var orda
 
Tepkiler: cortex47

cortex47

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler kurtuluş abi hemen deniyorum hemen ona da bakıcam realplayer2 sen de çok sağol

----------Eklendi @ 02:14:23 ---------- Yazıldı @ 02:03:34 ----------

Kurtuluş abi ben bunu yükledim iyi güzel haritalar uygulaması da geldi, ama bu hiç yüklenemiyor? Israrla, şu anda olmadı, daha sonra tekrar dene tarzı bişeyler yazıyo, öyle olunca da sürekli beykoz kalıyor. Bir de ben wlan'ı kapatınca yukarıdan sürekli uyarı geliyor, ağa bağlanamadı diye. Kapatıyorum, yine geliyor, sürekli geliyor. Bu anna'da da geliyordu, bi kere uyar, bırak, mıyız biz anlamıcaz?
 
ama oyle saniyorum varsayilan baglanti wifi secmissin yada mobil veri kapali
 

cortex47

Üye
    Konu Sahibi
Tamam, ikisi de öyle de, yine de bi kere uyarsın kapatsın, anlarım ben, açmak istemiyorum belki. Hayır widget'ı kaldırıyorum, hala devam ediyor. En son telefonu kapatıp açıyorum, o da zaman kaybı.
 
bide soyle dene: wlani ve mobil datayi ac istedigi gibi girsin internete o sen baglanti yoneticisine gir en altta bu baglantiyi hangi uygulama yapiyo onu gorursun ona gore bi hamle yaparsin sende
 

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
Ekrandan kaldir widgeti telefonu kapat ac tekrar widget ekle eklemeden once baglantilerini ac ekle.
 

cortex47

Üye
    Konu Sahibi
Abi ben öyle yapıyorum zaten. Ama telefona kalsa sürekli internete bağlı olcak. Sonra şarj nasıl dayansın? Kapatınca da çemkiriyo internete bağlanamıyorum diye telefonla kavga ediyorum burda ya bu arada realplayer, biliyorum widget'ın kullandığını...

----------Eklendi @ 02:33:47 ---------- Yazıldı @ 02:30:47 ----------

Heh be hallettim altta beykoz yazan yere tıklayınca (tıklanabildiğini yeni keşfettim) arama yeri çıkıyo, oraya sarıyer yazdım, sarıyeri gösteriyo artık oh be içim rahatladı, uyuyamazdım yemin ediyorum.
 

YkPkY

Üye



gerek yok ama hava durumu widget tekrar yuklemeyi dene


bu belle tamamen sıkıntılı.
ovi mağaza güncelleme istiyor yapıyorum yüklenmiyor,yarıda kesiyor,kendim yüklüyorum yine aynı,QT güncelliyorum yine aynı,
hava durumu, bırak vidgeti,güncellemiyor bile(üzgünüz)diyor-ben daha da üzgünüm
ovi senkronize hiç bağlanmıyor (bağlanamadı) diyor,bütün notlarım orada hala alamadım.
pişmanım nokia'ya devam ettiğime...
benim gibi sabırlı adamıda bezdirdiyse,
aylarki süren heves burnumdan geldi,
pişmanım artık nokia kullandığıma
 

[ENGİN]

Üye
magazayı kaldır bence sonra web'e gir orda magazadan uygulama indir e tıkla seni magazanın lınkine yönlendirecek dostum bendede olmuştu anna zamanında ilk sürümü yukleyecek sonradan yeni surumu güncelle
 

YkPkY

Üye
magazayı kaldır bence sonra web'e gir orda magazadan uygulama indir e tıkla seni magazanın lınkine yönlendirecek dostum bendede olmuştu anna zamanında ilk sürümü yukleyecek sonradan yeni surumu güncelle

teşekkür ederim ilgine alakana arkadaşım.
bir şekil bunu çözerim zaten,binlerce arkadaşa deva verdim kendiminkinide bir şekil çözerim.belkide çözemem,yeni yazılım zaman ister.
ama derdim bu değil.niye böyle bir sorun? ve sorunlar?belki türkiye yazılımında bi sıkıntı vardır dedim tuttum euro yükledim,500 saattir hala güncellemeye çalışıyor mağazayı.
niye?batırıyor kendini,beni bile soğuttuysa kendinden.
ben aylarca kimi 1,5 yıl bekledi belleyi.1,5 senede bukadarmı yol kat etti.ayıp.
biz cfwciler bile daha hızlı ilerliyoruz.çok ayıp
 
Tepkiler: iatis

[ENGİN]

Üye
aynen katılıyorum sana arkadaşım madem yapıyon bi yazilim magazası sosyalı haritaları ne varsa göm içinekı kimse ugraşmasın boşuna
 
Tepkiler: iatis
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...