Teşekkürler kurtuluş abi hemen deniyorum
hemen ona da bakıcam realplayer2 sen de çok sağol
----------Eklendi @ 02:14:23 ---------- Yazıldı @ 02:03:34 ----------
Kurtuluş abi ben bunu yükledim iyi güzel haritalar uygulaması da geldi, ama bu hiç yüklenemiyor? Israrla, şu anda olmadı, daha sonra tekrar dene tarzı bişeyler yazıyo, öyle olunca da sürekli beykoz kalıyor. Bir de ben wlan'ı kapatınca yukarıdan sürekli uyarı geliyor, ağa bağlanamadı diye. Kapatıyorum, yine geliyor, sürekli geliyor. Bu anna'da da geliyordu, bi kere uyar, bırak, mıyız biz anlamıcaz?