ozonor
Üye
nokıa e63 4 aylık çizik dahi yok bursadan
merhaba arkadaslar.baslıktada belırttıgım gıbı 20 ay garantisi olan telefonumu ıphone aldıgım ıcın satıyorum.kutu ve tum ekıpmanları mevcut artı olarak hafıza kartı,data kablosu ve kılıfını sonradan aldım.fiyat 400. Ufakta olsa pazarlık payı vardır.535 208 66 26 nolu telden bana ulasabılırsınız.
