Silinen Üye 94869
Kapalı Hesap
ya o telefonu fazla büyütmeyin aynısı karşı komşunun oglundada var
başka ne olacaktı: oyuncak versiyonu.
yok yaw gercekama olmayadabilir
Zaten direk iphone görünümünü veren kısım orası bi de touchwiz arayüzü maaşallah bi ikonları aynı yapmadıkları kalmış.allah rızası icin neresi benziyor?arkadasımda iphone var "sendemi ipon aldın" diyor bana. benzeyen tek yeri cercevesi baska tarafi yok.
bende nokia ya donanim,ozellik,tasarim icin para veririm ama symbian icin degilZaten direk iphone görünümünü veren kısım orası bi de touchwiz arayüzü maaşallah bi ikonları aynı yapmadıkları kalmış.----------Eklendi @ 00:43:15 ---------- Yazıldı @ 00:38:43 ----------Arkadaşın "sen de mi ipon aldın" diyorsa bariz benzerlikleri var demekki.nokia'nın telefonları ise bambaşka tasarımlarla geliyor, özgün tasarımlarla. Samsung Lg gibi şirketlere bu yüzden telefonda para vermek istemem.----------Eklendi @ 00:45:01 ---------- Yazıldı @ 00:43:15 ----------Neyse, telefona gelecek olursak nokia'nın reklam amaçlı yaptığı bir tasarım sadece, asla çıkmayacak bir telefon.
Elli tane android modeli sonunda bir iphone'u geçebildibende nokia ya donanim,ozellik,tasarim icin para veririm ama symbian icin degilAndroid kullananlara hayirli olsun iosu gecmisiz :
50 tane telefon degil uygulama sayısı ios takini gecti arkadasımElli tane android modeli sonunda bir iphone'u geçebildi
50 tane telefon degil uygulama sayısı ios takini gecti arkadasım
birileri hala 6600 lardan mazide kalmis symbiani androide karsi bana savunuyorsa o ortam kesin isinirortam isiniyo
Android cöplükmü?Ui berbatmı?Android çöplük. UI berbat. Symbian Android karışık birşey olsa hemen alırım.
çakma ayfon 3hey Allahım ya tasarım rezaleti ön planda
Seninle tartışmaya değmez asıl, buraya gelip ahkam kesiyorsun yüksek işlemci ve ramleri olmasa 5 para etmeyecek yazılımınla. Uygulamanın da daha cok olamayacağı açık, hepsinin iostan portlandığı gerçeği ortadayken. Kapalı sistem daha güvenli bir uygulama yapma ortamı oluşturduğu için geliştiriciler oraya yönelir. Azıcık bişeyleri öğren sonra gel ahkam kes f android efendi. Symbia'nın da belle ile mazide kalmadığı çok açık, egonu git başka yerde tatmin et!prime seninle tartismaya bile degmez oldu artik biliyorsun degilmi.yil sonuna kadar android uygulamalarinin iostakileri gececegini zaten 2 ay onceden yazmislardi.gectigindede kendin gorursun.benim anlamadigim ios gibi tamamen kapali bir sistemin nasil bi kadar uygulama ciktigi.----------Eklendi @ 00:29:03 ---------- Yazıldı @ 00:27:17 ---------- birileri hala 6600 lardan mazide kalmis symbiani androide karsi bana savunuyorsa o ortam kesin isinir
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?