Karşılaştırma Nokia Camera'da makro çekim yok mu?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
maydinmaydin

maydinmaydin

Üye
    Konu Sahibi
Nokia Camera'da makro çekim yok mu?
Arkadaşlar malum Pro Cam Beta ile Smart Cam birleştirilip Nokia Camera adında yeniden markete konuldu. Ben bu yeni uygulama ile makro çekim yapamıyorum. Telefonun orjinal kamera uygalamasında bilirsiniz ayarlar bölümünde Otomatik, Gece, Yakın çekim (Makro), Portre, Spor gibi ayarlar vardı. Proshot ve Imagine Cam gibi kamera uygulamalarında da Macro yani yakın çekim ayarlamaları var. Ama Nokia Camera'da bu ayar yok yada ben bulamadım. Uygulama üzerinde deklanşör butonunu sola çekince orda iso, pozlama değeri, odaklama ayarları açılıyor. Odaklama ayarı halkası üzerinde üç tane odaklama ayarı mevcut. Auto, (m) ve yatay 8 şeklindeki "manzara" ayarı. Burdaki (m) manuel mi yoksa makro mu diye düşünebilirsiniz. Burdaki (m), manuel demek. Yani siz çubuğu m harfinin göründüğü sınırlar içerisinde hareket ettirirseniz manuel odakalama yapmış oluyorsunuz. Peki makro çekim nerde? Kameranın genel ayarları bölümünde de bulamadım. Manuel ayardayken de makro çekim yapılabiliyor ama uğraşmanız ve kendiniz ayarlamanız gerekiyor. Bu makro seçeneği neden yok yada ben neden bulamadım?
 


Dejavuex

Dejavuex

Üye
var kamera düğmesini yukarı çek 2.seçenek onu ortaya m yap görürsün
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt