Nokia c7 ve Nokia n8

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ziya68

Üye
    Konu Sahibi
Nokia c7 ve Nokia n8
arkadaslar banami oyle geldi yoksa bilmiyorum ozellik olarak n8 kasa oladak c7 diyorum ikisinide kullaniyorum c7 ellde daha iyi duruyo n8 biraz kalin gibi bu benim gorusum tabi iyi forumlar
 
zevk meselesi mesala ben alırken çok düşündüm n8 mi c7 mi ama arada baya özlellik farkı yabiki n8 aldım ben n8 in kamera çıkıntısını normal buluyorum 12 mp adamlar nasıl yerleştrcek e buda başarı ama kesmıo beni yeni bi cihaz daha çıksın ya nokıa duy sesimi ben her zaman yenilikciliği seven insanım bana dahada yeni bir cihaz
 

Starsley

Aynen
 
c7 yi tercih etmemin en büyük nedenide bu zaten. kibar olması , n8 iphone kadar kaba olmaması. ince üstelik. çelik kasa.
 
bu konu teller ilk acildiginda acilmis olsa anlarim ama suan cok anlamsiz ve gereksiz
 

WebStyle

Üye
Tartışmaya gerek yok. Kamera ve video tutkunu iseniz N8 eğer kamera çekmem diyorsanız C7 bu kadar basit. Kaba ya da kötü bu kişinin zevk meselesi.
 
madem konu acilmus sunuda ekleyeyim gecen bi arkadas n8 almis benimkiyle yanyana koydum renkler cok soluk gozukuodu hatta benimkini tasarrufa aldum asai yukari ayni kaliteye geldi ozaman bide benim telde nereye dokunursan orasi titrio n8 oldugu gibi her yeri titretio
 

n8 in ışık sensörünü kapatmadığına emin misin çok hassas çünkü hemen ekranı karartıyor




konu açılmışken kendi fikrimide söyleyeyim bence de c7 güzel değil tasarım olarak akıllı telefondan çok eski telefonlara benziyor çok yuvarlak hatlar kullanılmış iphone ve diğer akıllı telefonlar gibi değil o yüzden benim hoşuma gitmiyor şahsen bence tasarımı kötü
 

Starsley

Bi arkadaş c7 nin videosuna laf etmiş n8 ile aynı olduğunu unutmayalım video kalitesinin bu arada c7 şık tasarımıyla piyasanın en iyilerinden
 
N8 i olanlar n8 i c7 si olanlar c7 yi savunuyor
 
hayir gercekten oyle sinifta 5-6 kisiyye sordum coguda telefondaan anlamayan kisilr hepsi oyle dedi zaten n8 de cbd yok ordan kaynaklaniodur
 
 
 

Starsley

Doğru n8 de olup c7 de olmayan şeyde var c7 de olup n8 de olmayan şeyde var fiyat farkıda ortada nokia işini biliyor.

--------------- Ekleme ---------------

Bu arada cbd nedir ?
 
cbd=clearbackdisplay di sanirim blackdisplayde olabilir nese ekranin gunes altinda gorunulebilirligini arttiran nokiaya ozel bi teknoloji c7,c6-01de var n8de yok yani normal anlardada cok daha parlak ve renkler daha canli duruyo ben iki teli yanyana koyunca yok artik bukadar fark olamaz demistim getcektende gozle gorulur buyuk bi fark var
 
Arkadaşlar C7'de ClearBack Display teknolojisi yok. Bu teknoloji şuanda sadece C6-01'de ve E7'de var...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...