Keşke olsa ama maaalesef yok.Artık eskisi gibi program çıkarmıyorlar sanki.Yani doğru düzgün program diyorum.
----------Eklendi @ 08:09:18 ---------- Yazıldı @ 08:06:11 ----------
En sonunda ben yazmaya başlayacağım.Bilgisayar ve program dili öğrenmeye başladım.