Nokia C7 Hakkında Bilgi Sahibi Olmak İstiyorm

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

sadoq

Üye
    Konu Sahibi
Nokia C7 Hakkında Bilgi Sahibi Olmak İstiyorm
Herkeze Selamlar :)

Nokia c7 almaya karar verdim fiyatı 900 Tl max. Özeliklerine Bakıyorm Ama Bazı Şeyleri Tam Olarak Bilmiyorm Bilenler Varsa Yardımcı Olrsa Sevinirim


-Telefon Flash Player i destekliyor Face Den Video Filan İzleyebilirmiyim?
-İnternet üzerinden yerel ve küresel yayın yapan TV'leri izlemek için isteğe bağlı WebTV araçları...... [[[[[[web Tv Özelligi var Normal Kanalları izleyebiliyormuyuz (kanal d, Show tv , star vs ) ]]]]]]]]]]]]]
-Yeni Symbian işletim sistemi Demiş ( Symbian Ne oluyor hiç bi bilgim Yok :S )
-Ve Son Olarak Bu Fiyata Bu Telefonu Öneriyormusunuz.? Daha Yüksek Birşey Alamam N8 Gibi Ama Bu tlfn gibi özelliklere sahib olupta daha düşük fiyata olan bir telefn warsa alabilirm :)







[[ Madem Telefon Hakkında Bilgin Yok Niye Alıyorsn Derseniz Tabi Bilgim Var x6 Alacaktım biraz daha biriktirip bunu almaya karar verdım diger özelliklerinden anlıyorm ama bunlar hakkında tam bilgim yok yardımlarınız için TşkLer ]]
 


Utku

Utku

Üye
n8 al bende kararsızdım 1 saat ön ce :D ama bu telefona değmez
 

sadoq

Üye
    Konu Sahibi
telefoncu gezerken 2 si arasında kamera + birkaç şey war o kadar da fazla birşey yk onda usb takabılıyorsn fılan
 

kuvars10

Üye
Valla bu telefonu mediamarkt'ta deneme şansı buldum.Çok mükemmel,benim şahsi görüşüm almanı tavsiye ederim.
 
1mNeverLose

1mNeverLose

Üye
Bence biraz daha bekleyip nokia 701 almalısın. Ucuzlamasını bekle. 701 Her açıdan C7 den daha iyi. 701'in tek eksiği qwerty klavyesi olmaması o kadar.
 
tempestshine

tempestshine

Üye
C7 bence C6-01 ile benziyor.Yanii al derim :D :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt