Nokia c7 angry birds arka kapak aldım

Sponsorlu Bağlantılar

nalbantoguz

nalbantoguz

Üye
    Konu Sahibi
Nokia c7 angry birds arka kapak aldım
Bugün nautilius nokia shop tan nokia c7 angry birds kırmızı kuşlu arka kapak aldım :d:14 tl ye çok güzel oldu tekrar kanım ısındı telefona eğer resmini görmek isteyen olursa yüklerim:d:
 


PriZm

PriZm

Üye
valla telefonun 360% fotorafını çekermisin merak ettim:D
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
konuyu sadece soylemek icin mi actin?koy resmi de:D
 
PriZm

PriZm

Üye


baştan sona doğru E7 - C7 - C6-01 - N8

sanırım böyle:D
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
sevmedim git degistir:ehe playboy tavsani al:naughty:
 
PriZm

PriZm

Üye
ben 3. resimdekini alırım çok güzel:ehe
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
3-4 guzel, ikinciyi pek begenmedum
 
PriZm

PriZm

Üye
o c7 için olan Domuz:ehe
 
serinaga

serinaga

Üye
Yaw kardeş allaşkına bi yüklesene şu resmi bi görsek, aylardır kılıf peşindeyim. Neredeyse 5 bilemedin 6 kılıf aldım ve halen aranıyorum. Yaw dandikten teller için çeşit çeşit dolu bi dünya, şu güzelim tele bi kılıf yapamadılar içim gidiyoo :(
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
ben kapaklari sevmiyorum boyle tasarimli orjinal kasa yada kaliteli sticker lar olsaydu keske
 
nalbantoguz

nalbantoguz

Üye
    Konu Sahibi
ayrıca orijinal nokia ekran oruyucusu da aldım iki tanesi 15 tl ama diğerlerinden çok daha kaliteli cihaza tam oturuyor hiç iz kalmıyor çizilmiyor:alkis
 
PriZm

PriZm

Üye
C7 si olanlar Domuz alsın:ehe:d::naughty:
N8 olanlar Bombalı Kuş
E7Olanlar Yine Bombacı
C6-01 olanlar Kızıl Kuş:naughty:
 
RedColt

RedColt

Üye
Bugün nautilius nokia shop tan nokia c7 angry birds kırmızı kuşlu arka kapak aldım :d:14 tl ye çok güzel oldu tekrar kanım ısındı telefona eğer resmini görmek isteyen olursa yüklerim:d:

evet özellikle tuş kısımlarının fotoğrafları olursa çok iyi olur :) ve nerden aldın
 
Türe

Türe

Üye
hacı biri bana c7 için kırmızı kuşlusunu alıp kargoyla göndersin allah rızası için :d:
 
Utku

Utku

Üye
bence güzel durmuyor alacaksan buna uygun tema+tüm oyunları yüklemek gerekir
 
slant1111

slant1111

Üye
nerden aldın ya tam olarak
 
emreipekci

emreipekci

Üye
n8 deki telefonun alt ve üst tarafından tutuyo yan tuslara iletişim böylelikle rahat. c7'de de aynı mı yoksa bütün kasayı yandan sarıyo mu söylersen sevinirim dostum.
 

debug06

Üye
kapak diyince bende ne alaka demiştim kılıf aldım desene :))
 


Üst Alt