Telefon önceden nokia belle idi ben nokia belle refresh yaptım geri eski haline nokia belle ye dönmek istiyorum ama nasıl yapacağımı bilmiyorum eskiden böle bi sorun yoktu telefonu aldıgımda belleydi yani eskiden böle sorunlar olmuyodu merak yüzünden böle oldu hep :S