Nokia C6-01 Başlangıç Hatası Yardım Lazım arkadaşlar.

Sponsorlu Bağlantılar

baronet1905

baronet1905

Üye
    Konu Sahibi
Nokia C6-01 Başlangıç Hatası Yardım Lazım arkadaşlar.
Telefonum başlıkta söylediğim gibi c6 belle refresh telefonumu actıgımda tamamen acılınca 'sistem hatası' diye bir hata alıyorum nasıl düzeltebileceğime yönelik bir yardım lazım
 


MaxipmaN

Üye
fabrika ayarlarına geri dön olmazsa format at
 
Akıncı

Akıncı

Üye
hard format at
 
baronet1905

baronet1905

Üye
    Konu Sahibi
kardeş bi kere hard format attım sonucunda bu mağaza falan gitti geri bişiler yaptımda geldi bida yaparsam dönüşü olmaz flash atınca hata alıyorum
 
marist

marist

Üye
Bende de öyle hata veriyordu tamama bastığımda telefon restart atıyordu. Mecburen hard format attım ve herseyim silinmişti.
 
baronet1905

baronet1905

Üye
    Konu Sahibi
marist bende hard format atmayı en son çare olarak görüyorum dostum bu kadar basit deil :D
 
marist

marist

Üye
Son çare o zaten :D bende konu açnıştım cevap gelmeyince hard format attım sinirden.
 
baronet1905

baronet1905

Üye
    Konu Sahibi
Telefon önceden nokia belle idi ben nokia belle refresh yaptım geri eski haline nokia belle ye dönmek istiyorum ama nasıl yapacağımı bilmiyorum eskiden böle bi sorun yoktu telefonu aldıgımda belleydi yani eskiden böle sorunlar olmuyodu merak yüzünden böle oldu hep :S
 
marist

marist

Üye
Merak her zaman başa beladır bilmiyor musun :ehe
 
Anil-D

Anil-D

Üye
refrese gecmekle hata yapmısın
 
baronet1905

baronet1905

Üye
    Konu Sahibi
belle ye geri dönme gibi bi imkanım varmı anil telefonu ilk aldığım hale getirebilme gibi
 
Anil-D

Anil-D

Üye
var ama bende yapmaya korkuyorum
 
baronet1905

baronet1905

Üye
    Konu Sahibi
neden kardeş zararlı bir yanı varmı varsa nedir?
 
Anil-D

Anil-D

Üye
bi dk konuyu bulim
 
baronet1905

baronet1905

Üye
    Konu Sahibi
tamam kardeşim bekliyorum
 
baronet1905

baronet1905

Üye
    Konu Sahibi
kardeş yanlız burda belleden dönmek isteyenler yazıyor ben 'nokia belle refreshden' --'nokia belle' ye dönmek istiyorum
 
Anil-D

Anil-D

Üye
en alttan başlayıp oku
 
baronet1905

baronet1905

Üye
    Konu Sahibi
kardeş ya ben bu orjinal nokia belle yi yuklemek istiyorum ama bu magaza falan gitmesin telefonu ilk aldıgım gibi olsun :S
 
Anil-D

Anil-D

Üye
oyle olacak zaten onu yaparsan
 


Üst Alt