Nokia C3-00 Cihazımla ilgili küçük bir güncelleme sorum var AACİL YARDIM

  • 2 Ekim 2012
  • 1556 Okunma
  • 4 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. arkadaşlar ben yaklaşık 1 ay önce yeni güncelleme yükledim ayarlardan bakıyorum mevcut güncelleme : 8.67 gözüküyor ama nokia'nın sitesinde 8.70 yazıyor ve arkadaşım yeni nokia c3-00 aldı onunkine baktım onda da 8.70 yazıyor. bir yerde duymuştum 8.67 ile 8.70 aynı güncelleme sadece 8.70 yerine 67 yazıyo diyolardı bu doğrumu yoksa 8.70 yeni güncelleme mi ?
     


    Yazan: suprose
  2. kardes bndede 8.70 diye görünüyo ama een son versiyonu 8.71 yklenmiyo zaten
     
  3. 8.70 güncellemesinde farklı olarak batarya süresi arttırılmış,ayrıca oyunlar klasörüne bir kaç yeni demo oyun eklenmişti. Gözle görülür elle tutulur bir fark yok iki versiyon arasında. Yükleyip yüklememek size kalmış.
     
  4. Arkadaşlar navifirmde 8.71 gözüküyor ama türkçemi onu bilemedim lütfen cevap atın bide niçin yüklenmiyor son sürüm ne zaman yüklenecek hale gelir lütfen acil cevap
     
  5. Türkçe değil.
    Yeni vers. muhtemelen gelmez. Güncel versiyon v8.70
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
21/11/2018 - 08:33