Nokia c serisi de fos çıktı.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
illegend66

illegend66

Üye
    Konu Sahibi
Nokia c serisi de fos çıktı.
Nokia'nın merakla beklenen c serisinin ilk telefonu c5 nete sızdı. Görünen o ki (nete sızan bilgilere göre) nokia bu modelde hiçbir yeniliğe gitmemiş. Symbian 2 veya 3 konulacak deniliyordu aynı symbian1 ile devam edilmiş. Dokunmatik özellik de yok. Ekran oled değil. Nokia aynı kısır döngüye devam ediyor. Bakalım diğer modelleri nasıl olacak.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt