illegend66
Üye
Nokia c serisi de fos çıktı.
Nokia'nın merakla beklenen c serisinin ilk telefonu c5 nete sızdı. Görünen o ki (nete sızan bilgilere göre) nokia bu modelde hiçbir yeniliğe gitmemiş. Symbian 2 veya 3 konulacak deniliyordu aynı symbian1 ile devam edilmiş. Dokunmatik özellik de yok. Ekran oled değil. Nokia aynı kısır döngüye devam ediyor. Bakalım diğer modelleri nasıl olacak.
