Nokia Asha 311 internet bağlantısı sorunu ???

Sponsorlu Bağlantılar

Marco Laren

Marco Laren

Üye
    Konu Sahibi
Nokia Asha 311 internet bağlantısı sorunu ???
Arkadaşlar Nokia Asha 311 de internete
giremiyoruz. Kullandığımız hat Turkcell.
İnternet ayarlarını almak için wap yazıp 2222
göndermeyi denedik fakat bu da işe yaramadı. Wifiden giremiyorum mobil veriden hic denemedim (net paketim yokdu :ehe )
Çözüm önerileri olan varsa bekliyoruz.
Şimdiden teşekkürler.
 


BRKTNL

BRKTNL

Üye
Şimdi tam olarak sorun nedir? Sms ile internet ayarı talep etmişsiniz ama net paketiniz olmadığından mobil veri kullanamamışsınız. Wifiden mi bağlanamıyor şimdi cihaz? Soft format atıp deneyin.
 
Silinen Üye 2574464

Silinen Üye 2574464

Kapalı Hesap
Sorunu anlaya bilsem yardımcı olucağım, kaç kere okudum anlayamadım Wi-Fi a mı girmiyor Mobil veriye mi? :D
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Telefonu Bi Fabrika Ayalarına Döndür Ayarlara Gerek Yoktur Bence Sonra Wifiyi Kapat Bak Bakalım Mobil Veri Açma Kapama Varmı Ki YOktur Bence Sonra Tarayıcıya Gir Oradan Ne İle Bağlanmak İstediğini SOrar TRcel İnternet De Bağlanmaya Çaliş Bağlanmaıyorsa Ayar Lazımdır Filan
 
Dm.Pro

Dm.Pro

Üye
Merhaba Genç Telefonun Uzaktan Ayar Alımını Desteklemiyor. Üzülme 532 Yi Arayıp Müşteri Temsilcisini Arasan Yardımcı Olucaklardır .
 
Silinen Üye 2574464

Silinen Üye 2574464

Kapalı Hesap
Merhaba Genç Telefonun Uzaktan Ayar Alımını Desteklemiyor. Üzülme 532 Yi Arayıp Müşteri Temsilcisini Arasan Yardımcı Olucaklardır .
Nasıl desteklemiyor? Telefon destekliyor, operatör yapamıyor
Ben dosya ile ayar hazırlayıp ata biliyorum, tüm S40v6 ve Asha serisinde bu özellik destekleniyor
 
Dm.Pro

Dm.Pro

Üye
Nasıl desteklemiyor? Telefon destekliyor, operatör yapamıyor
Ben dosya ile ayar hazırlayıp ata biliyorum, tüm S40v6 ve Asha serisinde bu özellik destekleniyor
Genç Senin İçin Turkcell li Arayıp Söyledim Telefon Numaranı Yazarsan İnternet Ayarlarını Gönderebillirim .
 

Misafir - 222386

aynışey bendede oluyor
 
MAERKEK

MAERKEK

Admin
Sen nerdesin ? Hangi operatörü kullanıyorsun ?
 


Üst Alt