Nokia Android telefon mu çıkaracak!...

meg1ddo

Üye
    Konu Sahibi
Nokia Android telefon mu çıkaracak!...
bugün maxicep te ve bir kaç sitede karşılaştığım bi haberi paylaşmak istedim, telefonun üst segment kullanıcılarına hitap edeceği söyleniyor, bu da yeni telefonun Smng S2 ve Htc sensation gibi cihazlardan aşağı olmayacağı anlamına geliyor.. Haber ile ilgili Linkler;
 

rstsn

Üye
anca öyle kurtarırlar
 
Tepkiler: Emma-Watson

AYNA

Üye
şaka gibi yaa olaya bak
 
Çıkarsın...bütün işletim sistemlerinden birer adet çıkarsın hangisi tutarsa ondan devam eder
 

nexpow

Üye
sanmam nokia symbian tutulmuyo diye işletim sistemi arayışına girdi nokia ceosuna sordular neden android ile anlaşmadınız diye nokia ceosu da android akıllı telefon piyasasında güclü dahada güclenmesini istemiyorum dedi geriye windows kaldı
 

üstüne kurulabilir
 

bence nokia android e yönelmesse çöküşe devam edicek
 
nokia artık limo os(linux mobile os) tamamiyle geçmesi lazım.maemo işletim sistemi ile linux için ilk adımı attı,androidde çıkarırsa piyasada nokiadan güçlüsü olmaz.bence nokia android çıkarırsa tek rakibi htc olabilir...
 

android akıllı telefon piyasasında güclü dahada güclenmesini istemiyorum demiş nokia ceosu
 


android akıllı telefon piyasasında güclü dahada güclenmesini istemiyorum demiş nokia ceosu
zaten çıkaracaklarnı sanmıyorum.eger çıkarırlarsa kesin kurtulur,çıkarmazda maemo işletim sistemine devam ederlerse bi ihtimal kurtulabilirler.
 

vlkn216

Üye
Nokia'nın dokunmatiği çok kötü ya işletim sistemiyle birlikte bunuda geliştirirler heralde
 

elmas14

Üye
Nokia android işletim sistemine geçiş yapsa bile diğer özelliklerden mahrum olan birçok cihazı piyasaya sürecektir..

örnek olarak vermek gerekirse Kapasitif bir ekrana bile sahip olamayan bir model çıkaracağından hiç şüphem yok
 
Çıkarsın bakalım
 
Tepkiler: Cihanî Sultan