evren34
Üye
Nokia 8800 Carbon Arte Çin Malı Yardım
İyi günler arkadaşlar.gittigidiyorr.com adlı intrnet sitesini duymuşusnuzdur benimde dikkatimi çekti.Ben buradan 88.00 carbon arte almak istiyorum.çünkü fiyatı yarı yarıyadanda daha uygun ve kesinlikle kapanmaya karşı garantilidir diğer çin mallarıyla karıştırmayınız tarzında ilanlar var.Sizce güvenebilirmiyim yoksa hiç bulaşmayayımmı litfen biraz yardımcı olum çok kararsız kaldım..şimdiden sağolun ...
60
ama hakikaten dıştan bakıldığında gayet hoş ve kaliteli duruyor...eğerki özellik yerine görünüm arıyorsanız kesinlikle tavsiye ederim...(ama internetten bilmediğiniz yerlerden değil...)satılan bi yer bulun ürünü görüp deneyip öyle alın derim ben...4gbyt hafıza kartı destekliyor...kamerası çok kötü değil...6600 sıfırlar vardı bi ara vga kamera onlardan daha iyi
ama ıkı telefon kullanıyorum ve hattımın bırını kapattıracagım ıcın telefonlarımın bırını satmayı dusunuyorum eger 8800 carbon arte almak ısteyen varsa 300 tl ye satabılırım 