Nokia 8800 Carbon Arte Çin Malı Yardım

Sponsorlu Bağlantılar

evren34

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 8800 Carbon Arte Çin Malı Yardım
İyi günler arkadaşlar.gittigidiyorr.com adlı intrnet sitesini duymuşusnuzdur benimde dikkatimi çekti.Ben buradan 88.00 carbon arte almak istiyorum.çünkü fiyatı yarı yarıyadanda daha uygun ve kesinlikle kapanmaya karşı garantilidir diğer çin mallarıyla karıştırmayınız tarzında ilanlar var.Sizce güvenebilirmiyim yoksa hiç bulaşmayayımmı litfen biraz yardımcı olum çok kararsız kaldım..şimdiden sağolun ...
 


ANYCAAL

Üye
Arkadaşım o siteye kesinlikle bulaşma her şeyi yalan.....Telefonları bir incele 3g görüntülü konuşma var.yazıyor...ama yok....Telefon hafızası 2mb yazıyor.yalan --197 kilobayt---kapanmaz diyor alanların kapandı feryatlarını sana site site göndereyim.Oradaki bütün ilanları hepsi yalan ....ORADAN KESİNLİKLE MAL ALINMAZ.....VE DE HEPSİ ÇİN MALIDIR....iyice incele sana kesinlikle söylüyorum...gittigidiyorrr.com dan MAL ALINMAZ.....Oradaki bilgilerin hepsi yalan......TEKRARLIYORUM.....kesinlikle ama kesinlikle bulaşma yanarsın......hepsi çakma imei lidirler.2 ay içinde kapatılırlar...Bu sitenin adresi Gaziantep...Sabit telefonları bile yok....İletişim bilgilerini inceledim..orada da cep telefonu numarası var.....adres kesinlikle yok..amanha bulaşma....
Burayı bir incele arkadaşım lütfen kendin için:

Forumumuzda Reklam Yapmak Yasaktır
 

evren34

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşım o siteye kesinlikle bulaşma her şeyi yalan.....Telefonları bir incele 3g görüntülü konuşma var.yazıyor...ama yok....Telefon hafızası 2mb yazıyor.yalan --197 kilobayt---kapanmaz diyor alanların kapandı feryatlarını sana site site göndereyim.Oradaki bütün ilanları hepsi yalan ....ORADAN KESİNLİKLE MAL ALINMAZ.....VE DE HEPSİ ÇİN MALIDIR....iyice incele sana kesinlikle söylüyorum...gittigidiyorrr.com dan MAL ALINMAZ.....Oradaki bilgilerin hepsi yalan......TEKRARLIYORUM.....kesinlikle ama kesinlikle bulaşma yanarsın......hepsi çakma imei lidirler.2 ay içinde kapatılırlar...Bu sitenin adresi Gaziantep...Sabit telefonları bile yok....İletişim bilgilerini inceledim..orada da cep telefonu numarası var.....adres kesinlikle yok..amanha bulaşma....
Burayı bir incele arkadaşım lütfen kendin için:
kardeşim verdiğin bilgiler için çok sağol 2 tane sipariş vermiştim hemen iptal ettiriyorum.duyarlılığın ve uyarın için çok teşekkürler...En doğrusu kvk dan veyahutta garantili bir yerden almak haklısın.şu aşamada olmasada bir kaç ay sonra alırım, en azından kafam rahat olur.
 
zahid12

zahid12

Üye
o siteden alma vede beğendiğin modelin hiç bir özelliği yok sadece karizma
 

qqmetreqq

Üye
aradaşlar bi konuyu sizlerle paylasmak istiyorum. yeni bir telefon alıcakdım ama bi türlü karar veremedim n alayım diye pda lara onem verdim samsung un i8510 modeli ni düşündüm darty mazasına gittim ürünü bire bir herseyiyle inceliye biliyorsunuz ama özelliklerine baktım symbiyn dı işletim sistemi sonra yine samsung un bir baska modeli olan i900 ommina yı dusundum evet gercekden bu telefon cag dışı sınırsıs navigasyon paketi veriyolar işletim sistemi windovs yanlız bundada ayfon lar gibi tusları yok dokunmatik ekran alanlar kullanamıyor geri satıyor. msj yazamıyosun ama ki özellikleri cok güzel sonra noka 8800 arte almaya karar verdim fakat sitelere baktımda 200 den 2500 ytl ye kadar fiyat değişiyor sizce bu enterasan deyilmi ? çin malları cok dandik 2 nci planda olan cin malı değildir diye ialn yapanlar 1 nci kalite mada in finlandiya vs. vs. iananmayın yurt dısında limitasyon toplama sadece menusu görünüşü aynı tr kvk getiriyo ama kvk bile guncel sitesinde arte carbonu yayınlamadı henüz nasıl bi film vizyona girmeden korsan dvd si cıkıyor buda aynısı inanmayın hepsi sahte eski telefonların imei kodları kolonluyolar mms ayarlarını oporatörden stedimide eski teldeki ozellikdeki ayarları yolluyolar işlem yapamıyorsunuz vede bu tarz ürünlerin parcalarını cok değiştiryolar sahısdan aldınız örnek kvk garantili ama telefon sıvı görmüş arızası var ilan veriyo paraya sıkıstıgım için nakite cevirmek için satıyorum. kvk garantisine girmiyo sadece fabrika hatalarını garanti kapsamına sokuyor bunun için aklınızda en ufak bi şupe kalmaması için kvk dan alın derim gerci bu krizde de bi telefona 3000 ytl vermek cok sacma yaklasık 1 yıldır bütün cıkan pda urunlerini inceliyorum en iyisi htc pro 1750 ytl fiyatı var ve sadece 2 3 firma satıyor kvk da satıyor ama ondada söyle bi durum var kvk bile kendi bayilerine satarken iyi müsterilinize vermeyin diyor sarj kablosu kayboldugunda sarj kablosu yok en ufak bi arıza yaptında en az 5 ay beklemek zorundasınız yedek parcası yok..
 

hasretim608608

Üye
bende bir tane çin malı 8800 carbon arte var ama telefonun içinde üretim yeri finlandiya diyo bunlara oyun atılıyomu bu telefonlar s40 :s60:s80 mi acele lazım
 
Odysseus

Odysseus

Üye
Çinde üretilen (sahte) telefonlarda bu tip kandırmacalar olması normaldir. Finlandiya'da üretilen Çin malı bir telefon mantığa ters düşüyor. Bu durumda işletim sisteminin de Nokia'nın sistemi olması mümkün değil.

Sırf görüntüsü için bu tip sahte telefonları almayınız. Orjinal Çin Malı alırsanız sorun yaşamazsınız.

Saygılar
 

gokalpgeckin

Üye
ya arkadaşlar bu çin malı ürünleri kötüleyen arkadaşlar bendede 8800 carbon var adamlar 10 numara cihaz yapmış orjinaline 1100 euro fiyat veriyorlar orjinalini almak isteyen varsa bilemem ama sen 200 tl ye aldığın telefondan zaten çok bişey beklemeyeceksin ama görüntüsü kasası ekranı malzemesi birebir e yakın çok da süper ben n95 kullanıyorum ikinci tlefon olarak aldım 4 ay oldu internete de girebiliyorum opera yüklü zaten içlerinde kamerası iyi fena deil 1.3 diorlar ama deil ama yine idare eder tabi yani en ufak bi sorun görmedim çok şeyler bekliyorsan çok paralar verirsin istediğini yaparsın ayrıca kapansa bile 5 dk işi var anında açılıyor aldığınız yer bunu size ücretsiz yapıyor saygılar
 

s.blaster

Üye
Çinde üretilen (sahte) telefonlarda bu tip kandırmacalar olması normaldir. Finlandiya'da üretilen Çin malı bir telefon mantığa ters düşüyor. Bu durumda işletim sisteminin de Nokia'nın sistemi olması mümkün değil.

Sırf görüntüsü için bu tip sahte telefonları almayınız. Orjinal Çin Malı alırsanız sorun yaşamazsınız.

Saygılar


yeni aldım çin değil finlandiya yazıyor herhangi bi sorun yok sadece pc suite bağlanamıyorum

yada şöyle sorayım telefonun bazı menüleri ingilizce dicem şuki orjinal programı yüklenebilirmi

yoksa benim telde çinde üretilip finlandiye damgası basılmış olan bi telmi sordum yurtdışından kaçak geldiği söylendi yapmam gereken pasoporta işletcem bu konuda sıkıntı yok ama pc sutite bağlanmıyor cam olarak fln kullanılabiliniyor sorun yok fakat pc suit seçeneği çıkmıyor orjinal programını nası yükletirim
 

gksr

Üye
mrblar nokia 8800 arte var ama ses sevıyesı merbat bırısıyle konusurken kesınlıkle duymuyorum ve hoparlörlerı acıp konusuyorum bunu sesı sevıyesını tuslarla en uste ama olmuyo hanı d900i bı numaralar vardı *#8999felan nıye bundada varmı ole sey tskr
 

hhyytt

Üye
bu anycaal denen vatandaş iyi bi adam olsa ceza almazdı zaten anladığım kadarıyla başka bir sitenin reklamını yapıyor o yüzden sahibinden.com atıp sallıyor o site benim babamın malı değil ama ordan alışverişte yaptım kendi sattığım eşyalarda var ve kimseye yalan söylemedim insanları sırf kendi menfaatleri için bir saniyede yalancılıkla itham etmenin bu dünyada cezası yok bunu biliyorum ama ben kandi şahsıma bu iftirasından dolayı bu adamdan davacı olacağım...
 

seantez

Üye
Arkadaşım sakınn diyemim bu çin malı sirocco almaa sakınn biz düştük sen düşme
benim abim aldı 1 ay oldu şimdi telefon kapandı açtırıoz 1 gün sonra tekrar kapanıo ttelefonda javası çok kötü hiç tavsiye etmem 3g si çalışmıyor telefonda nokia damgası var 265 tl ye aldık ama nafile çookk kötü sakın bulaşmayın derim telefon çöpe gitti nokia dan vazgeçmeyin haa çin malı alcam derseniz en iyisinden almaya dikkat edin
 

40000

Üye
slmlar...3 gün önce tanıdığım tlfncudan arkdşla beraber 2adet carbon arte aldık...tlfncu arkdş 7 gün garantisini veriyor...kapanmaya karşıda ömür boyu (dükkan kapanmadığı sürece) gerçi o dükkan kapansada başka tlfncularda tekrar açabiliyor...arksında finladia yazıyor...ama eminim çin malıdır :) ama hakikaten dıştan bakıldığında gayet hoş ve kaliteli duruyor...eğerki özellik yerine görünüm arıyorsanız kesinlikle tavsiye ederim...(ama internetten bilmediğiniz yerlerden değil...)satılan bi yer bulun ürünü görüp deneyip öyle alın derim ben...4gbyt hafıza kartı destekliyor...kamerası çok kötü değil...6600 sıfırlar vardı bi ara vga kamera onlardan daha iyi :) ve 1280*1024 çekim yapabiliyorsunuz...eksilere gelince birincisi ses karşı tarafa az gidiyor...biraz bağırmak gerekiyor..iki tlfndada aynı sıkıntı var...ikincisi menü orjinalin aynısı olsada tamamen aynı özellikler yok tabi...tema bile yükliyemiyorum örneğin...internete girmeyide unutun tabi...kendi görüşümü tekrarlıyorum görüntü istiyorsanız ve eğer ikinci tlfn olarak kullancaksanız kesinlikle tavsiye ederim...aldığım fiyatda 180tl...
 

bixenon

Üye
ya arkadaşlar bu çin malı ürünleri kötüleyen arkadaşlar bendede 8800 carbon var adamlar 10 numara cihaz yapmış orjinaline 1100 euro fiyat veriyorlar orjinalini almak isteyen varsa bilemem ama sen 200 tl ye aldığın telefondan zaten çok bişey beklemeyeceksin ama görüntüsü kasası ekranı malzemesi birebir e yakın çok da süper ben n95 kullanıyorum ikinci tlefon olarak aldım 4 ay oldu internete de girebiliyorum opera yüklü zaten içlerinde kamerası iyi fena deil 1.3 diorlar ama deil ama yine idare eder tabi yani en ufak bi sorun görmedim çok şeyler bekliyorsan çok paralar verirsin istediğini yaparsın ayrıca kapansa bile 5 dk işi var anında açılıyor aldığınız yer bunu size ücretsiz yapıyor saygılar

Merhaba gokalpgeckin,
Bende 8800 carbon var demişsin, ben de almak istiyorum ama cesaret edemiyorum, piyasada çok kötüleri var çünkü. Nerden aldığını bana ösyleyebilir misin? Telefon ve adres verebiilrsen çok sevinirim. Özele mesaj atabilir misin?
Çok teşekkürler.
 

simay18

Üye
arkadaşlar bende de çin malı 8800 carbon arte var ve gayet memnunum hiç söylendiği gibi çıkmadı :oke: ama ıkı telefon kullanıyorum ve hattımın bırını kapattıracagım ıcın telefonlarımın bırını satmayı dusunuyorum eger 8800 carbon arte almak ısteyen varsa 300 tl ye satabılırım
 

fatalfalcon

Üye
aradaşlar bn findlandia malı 8800 carbon atre aldım galeriye girdigim de hafıza 4 g yazıyor ama bluetootla hiç bir şey kaydedemiyorum ama galeriye olmasada seskayıdı cektigim fotoları kaydediyor yardımcı olursanız sewinirim
 

ercan-i

Üye
blutooth ile nasıl kydedemiyosun ?
sorununu biraz daha açık yazarsan yardım edebilirim.

--------------- Ekleme ---------------

bt ayarlar dan receiver klasörünü seç
 

kasva005

Üye
Arkadaşlar ben kendım çın malı telefon getıtdırdım 8800 carbon arte telefonu tanıdığım bır telefoncuya gödürdüm adama çın olduğunu söylemedım abı bu orjınal mı dedım adam baktı her yerıne bışeyler yaptı orjınal dedı satarsan 800 tl verıyım dedı ama abı tanışdı bende satmadım kısacası benım kedırdığım tel süperrr
 

ercan-i

Üye
aferin sana
 

marguis

Üye
satıldı
 


Üst Alt