MaxipmaN
Üye
N9a düzgün oyun uygulama yok ondan 808 dedim ayrıca kamerasını merak ediyorum benin deneme fırsatım olmadıNokia Lumia 920'mi yeni sattım o yüzden şimdilik Windows Phone telefon almayı düşünmüyorum.Android'in alt seviye telefonlarından performans alamayacağımdan almayı düşünmüyorum. Zaten hali hazırda LG G3 var. Bu telefonu yedek telefon olarak almayı amaçlıyorum. Şimdi Nokia 808 Pureview ve Nokia N9 arasında gidip geliyorum. İkinci El Nokia 808 Pureview piyasası yok pek varsa bile en az 500 TL. Nokia N9'u 350 TL'ye sorunsuz buldum birkaç tane. Nokia N9'un işletim sisteminin özelliklerinden,efsane cep telefonu olarak gördüğümden,bir cep bilgisayarı olduğundan N9 almayı düşünüyorum şu anda. 808'e bakacağım yine,ucuza bulursam alabilirim. Onun dışında N9 düşünüyorum.
Bu arada 808 diyen arkadaşlar neden 808 dediklerini açıklayabilirlerse sevinirim.![]()
