Mustafa-26
Üye
Nokia 7610 mu yoksa nokia 6288 mi
bence Nokia 7610 çünkü 3g programı yükledim müthiş bişey kamerası süper. babamda ise nokia 6288 var.her 2 telefonda aynı özelliklere sahip tek nokia 7610 da Symbian var bilgisiyar gibi telefon nokia 6288de kamera 2 megapixsel ama 7610la aynı gösterio. cevaplarınızı bekliyorum
