Telefon Tavsiyesi Nokia 7610 mu yoksa nokia 6288 mi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mustafa-26

Mustafa-26

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 7610 mu yoksa nokia 6288 mi
bence Nokia 7610 çünkü 3g programı yükledim müthiş bişey kamerası süper. babamda ise nokia 6288 var.her 2 telefonda aynı özelliklere sahip tek nokia 7610 da Symbian var bilgisiyar gibi telefon nokia 6288de kamera 2 megapixsel ama 7610la aynı gösterio. cevaplarınızı bekliyorum
 


Unique_EaqLe

Unique_EaqLe

Üye
7610 daha süper
 
Emir

Emir

Üye
6288
 
Mustafa-26

Mustafa-26

Üye
    Konu Sahibi
7610 bilgisayar gibi telefon
 

enex_5454

Üye
tabiki 6288 bendede war 3g war,,,2megapixel flaşlı kamera,,,daha iyi ses,,bas konuş daha sayayımmı ???
 
Mustafa-26

Mustafa-26

Üye
    Konu Sahibi
6288 daha iyi ben 6288 aldım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt