nokia 701 soft format sonrasi ovi sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Hakanmtn54

Hakanmtn54

Üye
    Konu Sahibi
nokia 701 soft format sonrasi ovi sorunu
arkadaslar 701 e soft format attim fakat ovi aciliyor ama baglanmiyor daire durmadan donuyor connection manager da o sirada internet baglantisi gozukmuyor

- - - Eklendi - - -

arkadaslar bi bilen varsa yardim etsin lutfen cok sinir etti
 


[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
forumda cwrt core 1.00 adlı dosyayı tele yükleyıp tekrar dene
 
ANIL

ANIL

Admin
soft formattan sonra sorun olmaması gerek. daha sonra tekrar bağlanmayı dene.
 
Hakanmtn54

Hakanmtn54

Üye
    Konu Sahibi
mobildeyim aradim bulamadim ormanlik bi yerdeyiz net te cok yavas link varsa verebilirnisiniz

- - - Eklendi - - -

soft formattan sonra sorun olmaması gerek. daha sonra tekrar bağlanmayı dene.

maps ve web sorunsuz fakat store da tik yok. Ayricq sanirim web fp1 den onceki versiyona dondum navigasyonunda o yildiz yoktu sanirim fp1 den sonra

- - - Eklendi - - -

soft formattan sonra sorun olmaması gerek. daha sonra tekrar bağlanmayı dene.

maps ve web sorunsuz fakat store da tik yok. Ayricq sanirim web fp1 den onceki versiyona dondum navigasyonunda o yildiz yoktu sanirim fp1 den sonra
 
ANIL

ANIL

Admin
upload ettim, indirebilirsin.
 
ANIL

ANIL

Admin
şuan bir bağlantı sorunu olabilir. sabah tekrar denersin duruma göre tekrar format ya da yazılımı yeniden kurarsın.
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
neyi yükledin?
 
Hakanmtn54

Hakanmtn54

Üye
    Konu Sahibi
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
betalabs'tan qml store client i yüklemeyi denedin mi?

- - - Eklendi - - -

indirdiğin dosyayı tekrar dosyalar'dan bulup yükleme yaptın mı?
 
Hakanmtn54

Hakanmtn54

Üye
    Konu Sahibi
[ENGİN];4875152' Alıntı:
betalabs'tan qml store client i yüklemeyi denedin mi?

- - - Eklendi - - -

indirdiğin dosyayı tekrar dosyalar'dan bulup yükleme yaptın mı?
betalabs dan indiriyorum suan onu.

cwrt core 1.00 ı diyorsan onu yükledim kurdum değişen bişey yok

- - - Eklendi - - -

tesekkurler i yükledikten sonra düzeldi bağlanıyor
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
eyvallah sevindim adına :)
 
Hakanmtn54

Hakanmtn54

Üye
    Konu Sahibi
Tuba

Tuba

Üye
Sorun kalmadığına göre :locked:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt