arkadaşlar 701 e vodafonda 15 tl taksitle alcam zaten yani 360 tl vercem
----------Eklendi @ 11:01:56 ---------- Yazıldı @ 10:44:04 ----------
Siz 701 diyorsunuz ovi store de uygulama ve oyunlar pek güzel değil andrıid markette birçok uygulama var ben olsam 701 alırdım fakat işin içine android girince karar veremiyorum...
----------Eklendi @ 11:08:17 ---------- Yazıldı @ 11:01:56 ----------
Siz 701 diyorsunuz ovi store de uygulama ve oyunlar pek güzel değil andrıid markette birçok uygulama var ben olsam 701 alırdım fakat işin içine android girince karar veremiyorum...