mastercard2
Üye
Nokia 701 mail sorunu ve Orjinal Firmware
Saygıdeğer ustalarım,
Yeni almış olduğum Nokia 701 telefonuma Microsoft Applications'i yükledim. Fakat bu uygulamayı yüklemeden önce diğer mail sunucularını (Hotmail, gmail, yahoo vb) kurabiliyordum. Bu programdan sonra ekleyemez oldum.
Eklemeye çalıştığımda; Exchange Mail adresiniz doludur silip yeniden deneyin.
Formunuzda araştırdım ve Phoenix'i kullanarak tekrar yazılımını yükledim.
Buraya kadar herşey normal.
Yazılımdan sonra mail ayarlarına geldiğim de sadece exchange mailleri ekleyebiliyorum. Yani diğer mail sunucularını ekleyemiyorum.
Bu nedenle, telefonumdan Veri sil ve geri yükle komutunu kullandım. Bunu yaptıktan sonra telefonumda hiç bir program kalmadı yani orjinalindeki yüklü programlar bile yok. Telefon sade birşey oldu.
Downgrade yapayım dedim belki eski halini alır ve ardından yeni yazılımını kurarım diye.
Fakat bunu da yapınca telefon iyice gitti.
Ne açılır oldu ne de ekrana birşey geliyor.
Forumda araştırdım ölü telefonu kurtarma diye.
Phoenix dead phone yaptım yeni sürümle fakat yine aynı ne mail ekleyebiliyorum nede telefonda programlar var. Hatta Nokia Store bile yok. Moralimi o kadar bozdu ki anlatamam.
Forumdaki arkadaşların Nokia 701 telefonlarının ilk aldığı günki gibi yedeklemeleri/backupları varsa paylaşabilirler mi? veya bununla ilgili yardımlarınızı rica ederim. Kolay gelsin
Yeni almış olduğum Nokia 701 telefonuma Microsoft Applications'i yükledim. Fakat bu uygulamayı yüklemeden önce diğer mail sunucularını (Hotmail, gmail, yahoo vb) kurabiliyordum. Bu programdan sonra ekleyemez oldum.
Eklemeye çalıştığımda; Exchange Mail adresiniz doludur silip yeniden deneyin.
Formunuzda araştırdım ve Phoenix'i kullanarak tekrar yazılımını yükledim.
Buraya kadar herşey normal.
Yazılımdan sonra mail ayarlarına geldiğim de sadece exchange mailleri ekleyebiliyorum. Yani diğer mail sunucularını ekleyemiyorum.
Bu nedenle, telefonumdan Veri sil ve geri yükle komutunu kullandım. Bunu yaptıktan sonra telefonumda hiç bir program kalmadı yani orjinalindeki yüklü programlar bile yok. Telefon sade birşey oldu.
Downgrade yapayım dedim belki eski halini alır ve ardından yeni yazılımını kurarım diye.
Fakat bunu da yapınca telefon iyice gitti.
Ne açılır oldu ne de ekrana birşey geliyor.
Forumda araştırdım ölü telefonu kurtarma diye.
Phoenix dead phone yaptım yeni sürümle fakat yine aynı ne mail ekleyebiliyorum nede telefonda programlar var. Hatta Nokia Store bile yok. Moralimi o kadar bozdu ki anlatamam.
Forumdaki arkadaşların Nokia 701 telefonlarının ilk aldığı günki gibi yedeklemeleri/backupları varsa paylaşabilirler mi? veya bununla ilgili yardımlarınızı rica ederim. Kolay gelsin
