nokia 701 i modem gibi kullanma

    Konu Sahibi
nokia 701 i modem gibi kullanma
merhaba arkadaslar. Ben telin internetini bilgisayarda kullanmak istiyorum. Denedim ama olmadi. Yardimci olursaniz sevinirim. Simdiden tesekkurler.
 

asigsasi

Üye
bilgisayar da nokia pc suite yüklü olmalı
 
Tepkiler: manolyam63