nokia 701 guncelledim??yardım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
nokia 701 guncelledim??yardım
telefonun eski sürümü 112.... Şimdi 113 .10 a yüksettim ama 2 eksigi oluştu.birincisi norton ile hack yapıyordum şimdi yerleşik bir bişeşen uysrısı geliyor yuklemede .ikincisi klavyesi altsayısalmi ne o olmuyor?lutfen yardım edin yada eski guncellemeye dönmek mümkün mü
 

ANIL

Admin
Daha güncelleme yeni çıktı belli sorunlar olabilir zamanla çözümleri bulunur. Eski sürüme dönmen zor gibi.
 
Kardeş birincisi bunun hack yöntemi daha bulunmadı ikincisi alfasayısal tuş takımı var yine. Ayarlara bak.
 

gdb888

Üye
alfasayısal tuş takımı için "ayarlar- dil - Türkçe'nin üzerine gel oradan da istediğin tuş takımı türünü seçebilirsin.
 

asigsasi

Üye
ben hack üzerine kurdum yazılımı hack a birşey olmadı

- - - Eklendi - - -

ve bir tane unsigned dosya yükledim ve yükledi
 

[ENGİN]

Üye
seçilmişler arasına girdin demek ki
 
Bir arkadaş daha hack üzerine kurmuş hack gitmemiş sanırım üstüne formatlamadan kuruyor ama bu iyi birşey değil ileride sorun çıkarabilir.
 
Benim fp1 de böyle olmuştu hack üzerine sonra garantiye götürdüm kardeş iki gün sonra. Tavsiyem format atın. Bu arada noss_bar hack için uğraşıyo tester lazım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...