Nokia 701, 690tl

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

jdmsaint

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 701, 690tl
Arkadaşlar site ismi vermeyeyim,en ucuz telefon nerde satılıyorsa onu liste halinde gösteriyor. Orrdan baktım 701 i 690 tl ye satan bi site var.Sizce alınırmı ?
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
alınmaz grey markadır ithaldir ve nokia com garantisi yoktur.. Nokia shop dışından alma
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
bozulduklarında çıkar sorun servise götürsünler bi
 
İnternetten telefon alınabilir ama düzgün site olmak şartıyla.hepsi burada garanti de sorun cıkarmıyor

beyler 1200 tl ye iphone 4s satan var ama simkilidi gbi bişe varmış,pek araştırmadım giderilecek bir sorun mu bu
 

noss_bar

Emekli Yönetici


Bence ön yargılı davranma Hepsiburada'dan alan arkadaşlarım oldu hiç sorun çıkmadı

bende çok aldım ama hiç sorunla karşılaşmadım ama arkadaşlarda haklı iyi dost karagünde belli olur alınan cihazın sorun çıkartıp çıkartmayacağı şans işidir şansızsan sorunlar çıkar önemli olan sitenin her daim ürünlerinin arkasında durması şimdi ben hiç sorun yaşamadım diye hepsi buradaya kötü gün dostudur diyemem yaşayan bilir ancak
 

klongs

Üye

gevey sim ile açılır
 
Güncelleme de de sorun çıkarıyormuş ?
 

PriZm

Üye
hepsiburada haricinde herhangi bir siteden internet alışverişi yapmayın.
 
Tepkiler: Dandanakan92

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
alma güncelleme sorunu varsa
 

[ENGİN]

Üye

nokia com garantısı varsa sorun olmaz ama yoksa arıza durumunda nerede onarım yapılacağı meçhul
 
bizim ark gitti gidiyordan wawe 1 aldı batarya sahate kulaklık şarj aleti sahte bi telefon gerçek 3310 imei si attırmışlar bide telefoana idaede edemedi
 
bizim ark gitti gidiyordan wawe 1 aldı batarya sahate kulaklık şarj aleti sahte bi telefon gerçek 3310 imei si attırmışlar bide telefoana idaede edemedi

Gittigidiyor gibi şahısların sattığı siteler güvenilir değil bence... Bide İstanbul bilşim var oda güvenilir diye biliyorum...
 

Türe

Üye
gittigidiyor da iyi .
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...