Zisan2
Üye
Nokia 700 mesaj yazma (klavye değiştirme)
Güncellemeyi yaptıktan sonra mesaj yollamada sıkıntı yaşadım.Sanal klavyeye çevirdi.Ben sanal tuş takımı istiyorum (yani eski tip tuş takımı)Bunu nasıl yapabilirim arkadaşlar?Cfw ile dediler.Sadece tuş takımını değiştireceğim cfw var mı?Nasıl yapabilirim bu cfw işini?


