Nokia 700 mesaj yazma (klavye değiştirme)

Sponsorlu Bağlantılar

Zisan2

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 700 mesaj yazma (klavye değiştirme)
Güncellemeyi yaptıktan sonra mesaj yollamada sıkıntı yaşadım.Sanal klavyeye çevirdi.Ben sanal tuş takımı istiyorum (yani eski tip tuş takımı)Bunu nasıl yapabilirim arkadaşlar?Cfw ile dediler.Sadece tuş takımını değiştireceğim cfw var mı?Nasıl yapabilirim bu cfw işini?
 


[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
Güncellemeyi yaptıktan sonra mesaj yollamada sıkıntı yaşadım.Sanal klavyeye çevirdi.Ben sanal tuş takımı istiyorum (yani eski tip tuş takımı)Bunu nasıl yapabilirim arkadaşlar?Cfw ile dediler.Sadece tuş takımını değiştireceğim cfw var mı?Nasıl yapabilirim bu cfw işini?
alfasayısal tuş takımından bahsediyorsan ayarlar+telefen+dil+yazma dili
 
  • Beğen
Tepkiler: teknoali ve avcidoo
Dandanakan92

Dandanakan92

Üye
Biz o klavye için can atarken değiştirmeyi istemek... İlginç :hmmm
 

erbcbc

Üye
Ben şöyle bir çözüm yolu buldum alfasayısal ve qwerty klavyeyi aynı anda kullanabiliyorum
Ayarlar -Telefon-Dil-Yazma dilinden Türkçe için qwerty klavyeyi seçtim English kısmından telefon tuş takımını seçtim.Sizde seçip deneyin mesajlara gelin iki klavye arasında hızlı bir geçiş yapabiliyorsunuz.
 
  • Beğen
Tepkiler: serkan234

ramazankurul

Üye
mesajda hızlı surat eklemek için önceden iki kez 1 tuşuna basmak yetiyorud şimdi eklemek gerekiyor ayrıca fp2 de kısa yolu var mı bunun ?
 
adepsi_11

adepsi_11

Üye
dostum ayarlar telefon dil yazma dili türkçeyi seç telefon tuş takımını tıkla sonra kelime önerilerini kapat ve hayırlı olsun
 

teknoali

Üye
[ENGİN];5384992' Alıntı:

alfasayısal tuş takımından bahsediyorsan ayarlar+telefen+dil+yazma dili

teşekkürler :)
 

mudem60

Üye
zisan2; kardeşim sana çok teşekkür ediyorum, selamlar..
 
vpolat_07

vpolat_07

Üye
arkadaşlar teşekkür ederim t9 a aliştigim için bu yeni klavye ile hiç geçinemiyodum hatta bu yüzden satmayi bile düşündüm neyse ki bilenler var :-) bu arada güncelleme yaparken şarj çok mu gidiyo bana mi öyle geldi şarjim ful olmasina ragmen yariya indi ya
 
asigsasi

asigsasi

Üye
evet biraz şarjz yer hatta yeni yazılım yüklerken nokia nın tavsiyesi bataryanızın tam dolu olduğundan emin olun diye tavsiyeleri var
 

maliaslan

Üye
Bu sayfadaki bilgi çok işime yaradi 701.de yazi yazmak bi işkence gibi olumştu q ile :) sağolun..
 

arbede19

Üye
allah razı olsun bazılarının isteği bazılarının kabusu olabiliyor sabahtır böyle bir onu arayıp durdum cok tesekürrler......
 


Üst Alt