Nokia 6600 slide telefonumu satıyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
duy_max

duy_max

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 6600 slide telefonumu satıyorum
6600 Slide telefonum satılıktır. S40 olduğundan telime alışamadım.telimde tek sorun usb girişindeki kapağın kopmasıdır. Temizdir . çiziği yoktur . telefonun yanında batarya + şarj aleti + usb kablosu(ca-101) + kılıfını da vereceğim almak isteyenler ve pm atabilirler. fiyatı 350 tl pazarlıksız . 5800 xm ile fark ödemeli takas edebilirim.


[

--------------- Ekleme ---------------

kopan kapağı yapıştıramadım onu da vereceğim
 


Catty

Catty

Emekli Yönetici
Çok para , kimse almaz ;)
 
duy_max

duy_max

Üye
    Konu Sahibi
sadece usb kablosuyla kılıfı ikisi beraber 25 tl . bunları bedava veriyorum ben
 
masterayfox

masterayfox

Üye
iyi satıslar dostum keske alırken s40 dikkat edebilseydin
 
duy_max

duy_max

Üye
    Konu Sahibi
keşke ama son pişmanlık fayda etmiyor telim 3gli ve kamera çözünürlüğü süper ama alışamadım :( tşk ederim dostum Allah razı olsun hepimizden. telefonumu alana + bluetooth kulaklığı vereceğim telefonumla uyumludur Almak isteyenlere duyrulur
 
salih_123

salih_123

Üye
350
fazla
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
S40 işletim sistemine fazla :)

Telefona verirdim :)
 

davut0690

Üye
5610 d var takas etmek istersen
 
duy_max

duy_max

Üye
    Konu Sahibi
5610 telefonu daha önce kullandım ama ortadaki sağa sola tuşu çabuk bozulabiliyor ilginize teşekkür ederim ama 5610 ile takas düşünmüyorum
 
duy_max

duy_max

Üye
    Konu Sahibi
Telefonum forum dışına satılmıştır
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
Satış Gerçekleştigi için Konu :locked:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt