flame13
Üye
nokia 6600 ekrana görüntü gelmiyor
selam arkadaşlar.nokia 6600 ım uzun zamandır bi köşede duruyordu fakat ekranı arızalıydı.bende internetten ekran spariş ettim ve taktım fakat ekrana görüntü gelmedi(mavi nokia yazısından bahsediyorum) sadece beyaz ışık yanıyordu.ama ekran çalışıyor çünkü başka 6600 a denedim çalıştı.acaba telefon uzun süredir pilsiz olarak kaldığı için içindeki telefon yazılımı kendi kendine silinmiş olabilir mi? çünkü içindeki saat pili de bozuktu.
