Nokia 6600 da devrim

    Konu Sahibi
Nokia 6600 da devrim
Konu ve programlar geçerliliğini yitirmiştir ve editlenmiştir.Saygılarımla ...
 

ferdix5

Üye
kardeş resim koymak zorundamıyız yoksa olmazmı bi deniyorum olmazsa hepsi bi resim koyarız onca sarkıya resimmi bulcaz bakalım olcakmı mp3 prolarını sildim sırf bu iş için
 

ferdix5

Üye
resimsiz olmadı ancak resimle oldu bir sorun var mp3ü kendi playeri çalıyor gayet güzel fakat takılıyor biraz çalıyor sonra duruyor stop oluyor
 
    Konu Sahibi
Bunlari Yapmadan Önce Telefon Ve Hafiza Kartina GÜzel Bİ Format Attim

Ve Bu Adimlari Tek Tek Yaptim

Sorunsuz Bi Sekilde Hic Takilmadan Çalio Kendİ Player İ İle


En GÜzelİ İse İstedİĞİm Mp3 Parcasini Tercihlerden Zil Sesi Olarak Secebİlİyorum

Sİze Tavsiyem Bu İŞe BaŞlamadan Önce GÜzel Bİ Format Cekin Telefona

Kolay Gelsin...........
 

ozkanak

Üye
ya wma playeri kurunca zaten mp3 zil sesi olutokii ama 22 khz 64kbps ise olmuyo bunu yaparsak 22 khz 64kbps lerde olurmu acaba zil sesi
 
yaw bu kaç kere verildi 6600 da mp3 ü zil sesi yapma
 

güzelim ... tüm bunlarla uğraşıp verimli tam sonuç alamamaktansa (çünkü bu adımlar takılma yaptırıyor ve telin ram performansını düşürüyor.) sen en iyisi wma plus programını kur daha iyi heeee?
 

ferdix5

Üye
arkadaşlar bence bu iş beş para etmez uzun uzun bi çaldırın bakalım mp3 çalıyor biraz çaldıktan sonra orjinal nokia sesi devreye giriyor kendi playeriyle dinlerkende 30-40 sn. sonra duruyor
 
son linkten programa ulasamıyorum yeni link yada program ada lütfen
 
son link calısmıyor yenilink yada program adı lütfen
 

atanfb

Üye
ya ark Allah askına biri bana yrd etsin ya bende 6600 var ya kart okuyucu var hafıza kartına pc bisi atıom ama tel gözükmüo ya msn altayli_cocuk@hot yrd ederseneiz sevinirim...
 
dostum wma plus diye bişi var

--------------- Ekleme ---------------

(atanfb) telefonuna ne attıgına bağlı sen o attığın şeyleri herangi bir dosya yöneticisinden acmayı dene
 
abicim sizin pulings diye bi programdan haberiniz yok galiba kur proyu gir tercihe bütün müzikleri kullan müzik sesi olrak...şahsen kendim kullanıyorum şimdi...!!
 
Yaw Nolur Hafıza Kartına Nasıl Kurcaz

--------------- Ekleme ---------------

Yaw Bende Kablo Yok Sıs Dosyasını Nasıl Kurcam Yardım Plss

--------------- Ekleme ---------------

Kablo Yokk Nasıl Kurcaz Sıs Dosyasını
 

ozguredi

Üye

sayın dostum bazı programlar pcde açılmadı birinide bulamadım kısacası olmadı
ne yapmalıyız sence
 

PAPADOC

Üye
kardeş olmuyor desteklemiyor bazı mp3lerde kafayı yiyor yinede sagol