hopaligfbli
Üye
-
Konu Sahibi
-
hopaligfbli' Alıntı:evet arkadaşlar nokia 6600 da MP3 ü zil sesi yapma programı istiyoduk.O sorunu cözdük
kademe kademe anlatıcam aynen uygulayın calışacaktır emin olun....
1)Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
adresine girip fexpoler programı indiroz.Bunu cep telefonu gönderip hafıza kartına kuruyoruz.
2)Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
adresine girip mp3 tag tools programını indirioz ve bilgisayarımıza kuruyoz.
3)Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
adresine girip dosyayı indirioz.Ve bu indirdiğimiz dosyayı telefona gönderip E/system/Libs klasörünün içine kopyalıyoruz.Daha sonra bu iki dosyayı E/system/Libs/plugins klasörünün içine kopyalıyoruz.
İşlemler bitti artık.Hiç bir şekilde mp3 çalma programı yüklemiyoruz.
4) 2. adımda indirdiğimiz mp3 tag tools programı acıp file bölümünden open directory deyip telefona göndermek istediğimiz mp3 ü seçiyoruz.Seçtikten sonra alttan open picture yapıoz ve (mp3 ü söyleyen şarkıcını resmini google de aratıoz ve resmini kaydedioz) şarkıcının resmini secioz.Daha sonra write tags deyip işlemi sona erdirioz.Ve exit deyip cıkıoz.
5)Herşey sona erdikten sonra mp3 ü telefona gönderioz.Ve telefona kurdugumuz fexpoler programını açıp E/system/mail klasöründen mp3 ü cut (kes) deyip E/sound/digital klasörünün içine yapıştırıoz.
6)En son olarak araçlar bölümünden dosya yöneticisini acıp sound/digital kısmına bakıyoruz.Orda telefona gönderdiğimiz şarkını isminin sol tarafında nota işareti varsa işlem başarıyla tamamlanmıştır demek.şarkıyı ses kaydediciden çalmaya başlarsa bu iş tamamdir.
7) tercihlere gelip istediğiniz mp3 ü melodi olarak kulllanabilirsiniz
TÜM BU İŞLEMLERİ YAPMAK YANLIZCA 2 DAKİKA SÜRÜYO BÖYLE UZUN OLDUGUNA BAKMAYIN.EĞER DOGRU Bİ ŞEKİLDE YAPARSANIZ TELEFON HEM MP3 PLAYER OLMADAN MP3 ÇALICAK HEMDE MP3 Ü ZİL SESİ YAPABİLECEKSİNİZ.....
HERKESE KOLAY GELSİN
sen kendini cok mu zeki zannediosun ??
aynen katılıyorumyaw bu kaç kere verildi 6600 da mp3 ü zil sesi yapma
evet arkadaşlar nokia 6600 da MP3 ü zil sesi yapma programı istiyoduk.O sorunu cözdük
kademe kademe anlatıcam aynen uygulayın calışacaktır emin olun....
1)Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
adresine girip fexpoler programı indiroz.Bunu cep telefonu gönderip hafıza kartına kuruyoruz.
2)Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
adresine girip mp3 tag tools programını indirioz ve bilgisayarımıza kuruyoz.
3)Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
adresine girip dosyayı indirioz.Ve bu indirdiğimiz dosyayı telefona gönderip E/system/Libs klasörünün içine kopyalıyoruz.Daha sonra bu iki dosyayı E/system/Libs/plugins klasörünün içine kopyalıyoruz.
İşlemler bitti artık.Hiç bir şekilde mp3 çalma programı yüklemiyoruz.
4) 2. adımda indirdiğimiz mp3 tag tools programı acıp file bölümünden open directory deyip telefona göndermek istediğimiz mp3 ü seçiyoruz.Seçtikten sonra alttan open picture yapıoz ve (mp3 ü söyleyen şarkıcını resmini google de aratıoz ve resmini kaydedioz) şarkıcının resmini secioz.Daha sonra write tags deyip işlemi sona erdirioz.Ve exit deyip cıkıoz.
5)Herşey sona erdikten sonra mp3 ü telefona gönderioz.Ve telefona kurdugumuz fexpoler programını açıp E/system/mail klasöründen mp3 ü cut (kes) deyip E/sound/digital klasörünün içine yapıştırıoz.
6)En son olarak araçlar bölümünden dosya yöneticisini acıp sound/digital kısmına bakıyoruz.Orda telefona gönderdiğimiz şarkını isminin sol tarafında nota işareti varsa işlem başarıyla tamamlanmıştır demek.şarkıyı ses kaydediciden çalmaya başlarsa bu iş tamamdir.
7) tercihlere gelip istediğiniz mp3 ü melodi olarak kulllanabilirsiniz
TÜM BU İŞLEMLERİ YAPMAK YANLIZCA 2 DAKİKA SÜRÜYO BÖYLE UZUN OLDUGUNA BAKMAYIN.EĞER DOGRU Bİ ŞEKİLDE YAPARSANIZ TELEFON HEM MP3 PLAYER OLMADAN MP3 ÇALICAK HEMDE MP3 Ü ZİL SESİ YAPABİLECEKSİNİZ.....
HERKESE KOLAY GELSİN
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?