Nokia 6270 Hakkında Bilgi Almak Istiyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

baron42

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 6270 Hakkında Bilgi Almak Istiyorum
arkaDAŞLAR BEN 6270 ALDIM FAKAT ONUNLA İLİGİLİ AYRINTILI BİLGİ ALMAK İSTİYORTUM YARDIMCI OALAN ARKADAŞ VARSA BANA BİLDİRSİN BURADA TEŞEKKÜRLER
 


alvinalvinalvin

Üye
<div class='quotetop'>(baron42 &#064; Mar 7 2006, 08&#58;40 PM) [post=292195]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
arkaDAŞLAR BEN 6270 ALDIM FAKAT ONUNLA İLİGİLİ AYRINTILI BİLGİ ALMAK İSTİYORTUM YARDIMCI OALAN ARKADAŞ VARSA BANA BİLDİRSİN BURADA TEŞEKKÜRLER
[/b][/quote]


aynı cihaz bende de var arkadasım java destekli bi telefon s40 serisinden hemen hemen hiç bir adam gibi programı desteklemiyor.yuklediğin cogu programda java yazılımı farkından dolayı hata veriyor ilerde benim gibi almaz olsaydım demiycegini umarım işe yarar bişeyler bulursak haberleselim burdan hayırlı olsun :/
 
мιѕтαα

мιѕтαα

Üye
Ağırlık 125 gr
Boyutlar 104 x 50 x 23 mm
Şebeke 900 / 1800 / 1900
Java Desteği Var
Bas Konuş ? Var
İşletim Sistemi Standart
Bluetooth ? Var
GPRS ? Class 10
EDGE ?
E-mail Desteği
WAP ? Versiyon 2.0
Infra Red (Kızıl Ötesi) ?
PC Senkronizasyonu ?
Kamera Çözünürlüğü 2 Megapiksel, (1600x1200 piksel)
Video Kayıt
Video Oynatma
Zil Tipi Polifonik
Oyun Var (3D Snake) + yüklenebilir
Telefon Hafızası 9 MB paylaşımlı hafıza
Telefon Rehberi Hafızası Gelişmiş telefon rehberi
Arttırılabilir Hafıza ?
Ekran Çözünürlüğü 240 x 320 Piksel
Ekran Renk Çözünürlüğü 256K Renk


dahası de
 

RockFord Fosgate

Üye
s40 yanı java bır telefon&#33;&#33;s60 lara(symbıanlara)yukledıklerın bunda calısmaz malesef&#33;&#33;guzel bır telefon gule gule kullan merak etme memnun kalacaksın&#33;:Ç)
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
6280 beklenmeli çünkü bunun malzeme kalitesi gerçekten kötü..
 
macman

macman

Üye
bana sorarsan alınmaz o telefon kardeş.. kullanınca anlarsın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt