Nokıa 6220c msn sorunu!! yardım arkadaşlar

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
yigityeksin

yigityeksin

Üye
    Konu Sahibi
Nokıa 6220c msn sorunu!! yardım arkadaşlar
Arkadaşlar bende bir sorun var msnye giriyom arkadaşlarla konusuyom yanlız hep şu soru geliyorr ama devammlıııı .... sinir oldum artıkk ''Messenger uygulamasının veri alıp vermesine ya da şebekeyi kullanılmasına izin verilsin mi'' diyor evet diyom hayır diyom ama gene hep aynısı cıkıyorr telefonum nokıa 6220 classıcc yardım edersen sevinrm.
 


ramazan173

Üye
aynı sorun bende de var yapcak bişey yok herhalde alıştım artık ben
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
bazı java programlarda bu soruyu sorar..yapacak birşey yok..
 

sbbob

Üye
arkadaşlar 6220c msn linkini verebilirmisiniz ltfen şimdiden tşklr
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
msn programı yüklediysen sil seniden ykle krdeş düzelir belki :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

yigityeksin
Cevap
8
Görüntüleme
675
yigityeksin
yigityeksin
Cevap
6
Görüntüleme
662
yigityeksin
yigityeksin
Cevap
2
Görüntüleme
594
GrabellA
Cevap
2
Görüntüleme
607


Üst Alt