yigityeksin
Üye
Nokıa 6220c msn sorunu!! yardım arkadaşlar
Arkadaşlar bende bir sorun var msnye giriyom arkadaşlarla konusuyom yanlız hep şu soru geliyorr ama devammlıııı .... sinir oldum artıkk ''Messenger uygulamasının veri alıp vermesine ya da şebekeyi kullanılmasına izin verilsin mi'' diyor evet diyom hayır diyom ama gene hep aynısı cıkıyorr telefonum nokıa 6220 classıcc yardım edersen sevinrm.

