nuro067
Üye
nokia 603 telefonumun ekranı kırıldı
herkese merhaba bügün aracımdan inerken telefonum çarpraz şekilde düştü ve ekran köşeden kırıldı telefonun dokunmatiği hayla çalşıyor hiç bir sıkıntı yok ama ekranda komple çatlaklar var değişme masrafı ne olur sizce yaptırmalımıyım ugrasmalımıyım bliyosunuz nokia telefonlardan soguduk artık fikrinizi almak isterim teşekkürler
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
[/URL]
sonrası yeni bi telefon olabilir 
