MaRJiNaL45
Üye
nokia 5800 xm ilgili bir sorun
s.a. arkadaşlar telefonu sessize alınca(okuldayken sessizde) belli bir aradan sonra genelle aldığımda genel alma ses geliyor bazen duyuyorum bazende duyamıyorum ama telefonda müzik açtığımda telefonu ses en kısık seviyede geliyor ama normalde ses azaltan yükselten yerden baktığımda ses son seviyede ama ses az geliyor ama kulaklığı taktığımda ses normal seviyesinde çıkıyor tekrar kulaklığı çıkardığımda kısık çıkıyor. telefonu açıp kapatınca düzeliyor ses normal çıkıyor ama bu gün telefonun sessizde değildi ama yine ses kısık geliyordu telefonu açıp kapatınca düzeliyor.
sizce sorun nedendir? servise götüreyim mi? tşkurler......
sizce sorun nedendir? servise götüreyim mi? tşkurler......
