Nokia 5800 XM F-Secure Sorunu !!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

xahmet18

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 5800 XM F-Secure Sorunu !!!
Arkadaşlar Nokia 5800 XM Telefonuma F-Secure Mobile Programını Kurdum.Programı İncelerken Anti-Thieft diye bir özeltiğe tıkladım ve aktifleştirdim bu özellik telefon kitledi ve benden security code istiyor ama bildiğim tüm kodlari girdim kabul etmiyor ve program telefonun hafızasına yüklü ne yapabilirim?
 


^^Positive^^

Üye
Teleformat At....

yeşil tuş + kırmızı tuş + kamera tuşuna basılı tutarak telefonu açıyorsun ve el sıkışma ekranına kadar bu tuşları basılı tutuyorsun, sonra formatlama işlemi başlıyor. Eğer güvenlik kodu sorarsa 12345 girersin.
 

xahmet18

Üye
    Konu Sahibi
program tuş kilidine aldığı için hiç bir tuş işlemiyor bana f-secure programının secure code u lazım ama default olan
 

^^Positive^^

Üye
en iyisi nokia club a götür...
 

Lacrymosa

Üye
O tarz programlar bi' heves yüklenir sonra silinir. Bazen böyle baş belası olur. Hiç gereksiz şeyler. Kaçınız o tarz şeyleri kullanıyor ki? Neymiş hırsızlık korumasıymış. Sanki her gün telefonu çaldırıyorsunuz.
 

^^Positive^^

Üye
O tarz programlar bi' heves yüklenir sonra silinir. Bazen böyle baş belası olur. Hiç gereksiz şeyler. Kaçınız o tarz şeyleri kullanıyor ki? Neymiş hırsızlık korumasıymış. Sanki her gün telefonu çaldırıyorsunuz.


:kop::ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt