neyleyim_66
Üye
arkadaşım linkteki dosyayı c:/windows/inf içine at.
Bilgisayarıma sağ tıkla, özellikler, donanım, aygıt yöneticisinden Nokia xm5800 modem sürücüyü güncelleştire bas. otomatik olarak güncelleştir de. modemi kuracak sen de güle güle kullan..
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
c:/windows/inf dosyası yokbende sp3 kullanıyorum bu konuda bi bilgin var mı


