nokia 5800 sorun

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
nokia 5800 sorun
slm arkadaslar nokıa 5800umun ekranı kırıldı orjınal ekran taktırdım fakat medya tuşuna bastıgımda hemen altında ekrana basınc yapıyormus gıbı beyaz temada sıyah nokta oluyo ve batarya 3saatte ful doluyor operamınıde duraksz gezıyorum bırde atom bebek acıyorum 6-7saat sonra batarya zayıf demeye başlıyor ve arka kapak ısınıyor normal mı bu sorunlar

---------- Eklendi @ 15:19:00 ---------- Yazıldı @ 15:17:53 ----------

allah rızası ıcın yardm
 
Normal Değil Tabiki En Iyisi Sen Bi Servise Götür Yada Yaptırdıgın adama götür söyle nasıl Yaptın sen de
 
    Konu Sahibi
servise yollamak ucretlımı? Kargoyla felan garantıde bttı
 
Garanti bitti ise ücretli tamir ederler. Bende farklı sorunlar vardı garantiden board değiştirdiler. Sen yaptırdıgın yere git en azından bir şansını dene.
 
3 saatte batarya dolması şarj cihazından olabilir bazıları geç dolduruyor .
Atom bebek dediğin oyun bildiğim kadar online oynanan bir oyun 6 - 7 saat online kalmakta az değil batarya zayıf desin
Uzun süreli telefon kullanımlarında ısınması normaldir
 

Mrt045

Üye
Normal. Atom bebek flash içerik olduğu için acayip ram yiyor. Internette de geziyormuşsun duraksız daha ne olsun.
 
Şarj cihazınin açıklama kısmında İnput böyle olacak 100-240 V ~ 50 - 60 Hz / 175 Veya 180 mA En Hızlı En Iyi Performans Bu
 

burakfbz

Üye
Şarj cihazınin açıklama kısmında İnput böyle olacak 100-240 V ~ 50 - 60 Hz / 175 Veya 180 mA En Hızlı En Iyi Performans Bu
iyide önemli olan giriş değil çıkış voltajı. 5800 kutudan çıkan adaptörler 800m amper çıkışlı olur. Eski yeşil ekranli telefonlardan kalan çıkış voltajı 200 m amper olan adaptör ile 5800 şarj etmek 3 saat sürmesi normaldir. Pil zaten 1320m amper
 

Ben Ne Dediğimi Biliyorum Kardeş Sen Merak Etme. Zaten Girişi Böyle Olanların Çıkışı 840 mA Olur
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...