Nokia 5800 Bakarmısınız?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Nokia 5800 Bakarmısınız?
Bu gün 5800ı gördüm kullandım çooo...oook hoşuma gitti ama internette hep donduğuna dair konular vaar.Acaba ben bu ttelefonu almsam donma sorunları olurmu?Yada bu donma sorunlarını versiyon yükselterek engelleyebilirmiyim birde 5230un dokunmayik sistemiyle 5800ın dokunmayik sistemi aynımı hangsi daha iyi?
Şimdiden teşekkürler...
 
Tepkiler: ziyaacat
yok kardeşim donma falan wlan üzerinden internete giriyorum gayet iyi geziyorum sayfalarda 5800 la aynı tabi doknmatik ekranı ama 5800 daha güzel bi kere 5230 da wlan yok sanırım kamerası düşük ben 5800 xpressmusıc derim
 

dzynn

Üye
Kıyaslanamaz bile, kesinlikle 5800 ) o donma olayı vs yaşıyorsa arkadaşın heralde varsayılan tarayıcı ile bağlanıyodur nete(biz yaşamıyoruz ama) ama Opera Mobile, Skyfire vs. gibi alternatif tarayıcılar yüklersen çatır çatır dolaşırsın nette ))
 
5230 a 5800 ın dokunmatiği kesinlikle aynı değildir 5230 un dokunmatığı çok daha hassastır.kendim test ettim ve 5800 da internet için opera mini yi kullanırsan donma sorunu kalamaz
 
internette donma yok yalnız video izleme sorun war
 
sa ben 5800 exp musıc aldım.ama bazen galeriye dokunduğumda yada uygulamalara ana menü aşağı yukarı kayma yapıo.bu genelmi yksa bana özel bi sorunmu lütfen yrdım pla.telefondan sğucam yha
 

aryscat

Üye
sa ben 5800 exp musıc aldım.ama bazen galeriye dokunduğumda yada uygulamalara ana menü aşağı yukarı kayma yapıo.bu genelmi yksa bana özel bi sorunmu lütfen yrdım pla.telefondan sğucam yha

Gnel bi sorun . Yenirversiyonla düzelebilir
 
Yha bnm 58oo serwisten snra hafıza kartında şire istiyo pc ye takıorum ama kartı qörmüo o şifreyi kırıp ordaki resimleri kurtarablme ihtimalim war mı bi fikri olan warsa yardımcı olsun lütfen
 
ben 5800 xpressmusıc derim
 
5800 tabiki daha iyi fiyatı da çok uygun bu zamanlarda
 

tlgcn38

Üye
sa ben 5800 exp musıc aldım.ama bazen galeriye dokunduğumda yada uygulamalara ana menü aşağı yukarı kayma yapıo.bu genelmi yksa bana özel bi sorunmu lütfen yrdım pla.telefondan sğucam yha

aynı anda ekranın başka bir tarafına falan dokunmadığına eminmisin bazen ondan oluyor ama bendede aynı sorun var. bazen dikkat ediyorumda ekranın bi tarafına elim değiyor ondan oluyor gibi geliyor.
 

buculike

Üye
kardeş ben 5800 kullanıyorum mutluyum ama dediğin donma problemini çok yaşıyorum ama başka bi problemi yok bence
 

hilmi058

Üye
oguzcankral seni burdad buldum bu neteten nasıl video izleriz ya bi yardım cı ol lütfen
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...