Nokıa 5800 alıcam bi yardım??-Ipod touch 3rd

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
cCc Maxcı cCc

cCc Maxcı cCc

Üye
    Konu Sahibi
Nokıa 5800 alıcam bi yardım??-Ipod touch 3rd
Arkadaşlar ben 8-9 aydır 5800 araştırıyorum...Kasa açıklığı vs. sorunlar galiba 1 ve 2.partilerde oluyomuş ben ise haziranda alacağım kutu içeriği değişmiş o yüzdende fiyatı 30-40 tl ucuzladı...Sorularıma gelince
1-Yeni kutudan çıkan beyaz kulaklığın perfonması nasıl
2-İlk aldığımda 16 saat mi yoksa dolu olarakmı gelecek
3-Dokunma için kalaribasyon yapmalıyım alınca
4-Pena ile kullanmak ekranı çizermi
5-Bence ekrana parmakla dokunmak ekranı yağlı yapıyor buda dokunmayı geciktiriyor sizce dorumu
6-Iphone tarzı bu yeni 5800larda(3.parti) kaydırma çubuklarını kunlanmadan aşağı yukarı ıphone gibi yapabilirmiyim
7-Ben versiyon falan yükseltmicem arkadaşlar bir artısı geliyor 2 eksiside oluşuyor yani bu 3.partilerin aldığımda versiyonu öle kalsa bişey olurmu
8-Dokunma hızı 3-4 ay sonra yavaşlıyormu
9-Ben telefonu aldığım gün apps(Program,oyun,müzik) yükleyeceğim hepsi toplam 900 mb şarkılar 750 mb şarkı 150 mb apps telefonda takılma olurmu
10-Ben arkadaşlar ıpod touch 3 rd(3.nesil) 8 gb arasında kaldım sizce hangisi apple dokunmatiği manyak gibi ve multitouch var ama aklım 5800 da app store-ovi mağaza ovi yakın geliyor lüften bu sorularımı cevaplarmısınız :bilmm

--------------- Ekleme ---------------

Nolur forumda kimse kalmadı yardıma gelecek...

--------------- Ekleme ---------------

Arkadaşlar ıpod yazdığıma bakmayın ya öteki konularda istediğim soruların cevapları yok :W
 
  • Beğen
Tepkiler: *İnci Sözlük*


Captain

Üye
kardeş 5800 mi kaldı ya ? Iphone 3 mü alıcaksın yoksa ıpod 3 mü ?
 
cihan83

cihan83

Üye
kardesşim ben yeni aldım 5800 em sunanda telden ınan cok mmmunum bırakın ıphoneyı falan nokıada sasmayın tek kelıme bunu soluyorum o sorduklaruının hıcbırı olmuyo telde cıkan beyaz kulaklıkta oldukca ıyı kardes ıcın rahat olsun
 
cCc Maxcı cCc

cCc Maxcı cCc

Üye
    Konu Sahibi
5800 dokunmatiği orta derece ıpod 3 diyorum bu arada ama 5800 daha yakın geliyor sorularımı cevaplayan varmı arkadaşlar...
 

Captain

Üye
5800 dokunmatiği orta derece ıpod 3 diyorum bu arada ama 5800 daha yakın geliyor sorularımı cevaplayan varmı arkadaşlar...

kardeş sen şimdi ıpod 3 alıp yanında dandik bir tel taşıyacaksın herlde telefon 5800 ın tel özelliğini görür, geri kalan özelliklerinde zaten ıpod ezer geçer :oke:
 
cihan83

cihan83

Üye
5800 kardesım sasma
 
cCc Maxcı cCc

cCc Maxcı cCc

Üye
    Konu Sahibi
Ölede arkadaşım şimdi ıpod 4g 8gb alsam 550 tl 100 tl daha fazla 3g almak kalıo 3gdede kamera,retina ekran görüntü kalitesi iyi dğeil ondan hep 5800 geliyor yoksa ıpod touch ama...:D
 
  • Beğen
Tepkiler: *İnci Sözlük*

Captain

Üye
Ölede arkadaşım şimdi ıpod 4g 8gb alsam 550 tl 100 tl daha fazla 3g almak kalıo 3gdede kamera,retina ekran görüntü kalitesi iyi dğeil ondan hep 5800 geliyor yoksa ıpod touch ama...:D
görüntü ekran kalitesi felan diyorsun da onlar bile çakar 5800 a :oke:
 
cCc Maxcı cCc

cCc Maxcı cCc

Üye
    Konu Sahibi
O zaman bana en ucuz ıpod 4g 8gb fiyatını söle 450 tl 5800 550 en az ıpod 4g 8gb o yüzden 3g kalıyor ondada kamera ve retina ekran yok ama dokunmatik olarak apple tabikide çok kararsızım başka arkadaşlar yokmu....:W
 
  • Beğen
Tepkiler: *İnci Sözlük*
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

cCc Maxcı cCc
Cevap
4
Görüntüleme
1K
'Patron
woltcaptain
Cevap
8
Görüntüleme
2K
woltcaptain
Cevap
76
Görüntüleme
18K
Silinen Üye 2625978


Üst Alt